Nytt Lips i höst

Medlem
Nytt Lips i höst

Hur har det gått för lips och utbudet på nätet? För mig är dem här samlingarna lite meh, kostar ganska mycket och det är bara 1/5 av låtarna man gillar så förmågan att köpa låtarna relativt billigt styck är viktigt för mig. singstore är perfekt för mig, 15 kronor per låt med ett stort utbud är farligt på fester.


signatur

Videomupp

Avstängd

Lips suger ganska hårt tycker jag.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hur har det gått för lips och utbudet på nätet? För mig är dem här samlingarna lite meh, kostar ganska mycket och det är bara 1/5 av låtarna man gillar så förmågan att köpa låtarna relativt billigt styck är viktigt för mig. singstore är perfekt för mig, 15 kronor per låt med ett stort utbud är farligt på fester.

det är inte lika stor utbud som singstar men det kommer nya låtar varannan vecka eller så. Brukar kosta runt 160 ms points, vet inte hur många kronor det är

Medlem

"Ready, Set, Go! - Tokio Hotel"
That makes me NOT buy this game! *spyr*


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Gryymt snygg trailer

Medlem

3 nya låtar varje fredag är det.
Tycker nog ändåa tt Lips är roligare än Singstar
160 msp är ungefär 18kr

Inaktiv

Det som jag inte gillar med Lips är att det finns för mycket Coldplay.Tycker även att det är tråkigt att både Lips och Singstar är Singalong. Det hade varit roligare om det var mer som Karaoke och man skulle försöka ta tonerna rätt och det är jag nog inte ensam om att tycka

Medlem

I alla fall 3 låtar man inte kan klara sig utan, ge oss lite mer variation (LORDI!) och det blir ett givet köp
Alltid kul att plåga grannen med falsksång och spelglädje

Inaktiv

Jag som älskar att sjunga!

1
Skriv svar