Spridda betygskurar för nysläppta, svenskutvecklade Ravenbound

Robot
Spridda betygskurar för nysläppta, svenskutvecklade Ravenbound

Både högt och lågt för Systemic Reactions fantasy-actionspel.

#Ravenbound, #Systemic-reaction


Avstängd

Samtidigt som det är kul att dom provar nya saker, men när dom har gjort 2 coop lir tidigare och sedan gör ett open world singleplayer spel som dessutom är roguelite? Känns som dom ville att alla som gillat deras tidigare spel ska skippa detta.

Geeks Gaming

Körde de tidiga stängda betorna och då var det en ruggigt intressant twist på roguelite-mekaniken. Dock så var världen som sagt ganska tom, grafiken horribel, massvis med buggar etc. Kort och gott precis vad man kan vänta sig av en beta

Nu fick jag en nyckel som tack för hjälpen så det ska bli kul att se hur det ser ut numera

Gnällkuk

Tycker det ser kul ut men det verkar enligt Steam-recensionerna fortfarande vara rejält buggigt. Får avvakta lite


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Känns som att det ligger i linje med deras tidigare spel. Kanske blir att testa via en rea om något år/ game pass med tiden.

Medlem

Det ser inget vidare ut.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag skulle spela det här direkt idag, om det fanns till Xbox eller PS5. Som det ser ut nu hoppar jag över men visst kommer jag att hålla utkik ifall det dyker upp på en konsol nära mig


signatur

War, War never changes...

Medlem

"Tomt och livlöst" känns som ett ledmotiv för de flesta svensk-utvecklade spel. Allt fokus på gameplay, minimalt på story...med vissa undantag som exempelvis Wolfenstein.

Medlem

Det beror på hur man definierar att de gett oss Second Extinction. Nuvarande early access av det är helt värdelöst och fullsläpp blev försenat till nån gång detta året.

1
Skriv svar