Medlem
Köpes X360

Hejsan

Är intresserad av att köpa en gammal xbox 360 åt min fru som önskar sig en i födelsedagspresent. Gärna i fint skick, kartong och extra handkontroll om det finns. Behöver inga spel bara konsollen. Och eftersom det är en 360 så får det inte vara överpris.

Medlem

Hej. Jag har den andra utgåvan av konsollen, den där svarta med några förbättringar. Har inte använt den mycket alls då jag gick över till PC vid den tidpunkten. Har minst 1 ny kontroll till den som jag inte använt men kan kanske hitta en till nånstans. Hur mycket vill du ge för konsollen och 1 respektive 2 kontroller?

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Hej. Jag har den andra utgåvan av konsollen, den där svarta med några förbättringar. Har inte använt den mycket alls då jag gick över till PC vid den tidpunkten. Har minst 1 ny kontroll till den som jag inte använt men kan kanske hitta en till nånstans. Hur mycket vill du ge för konsollen och 1 respektive 2 kontroller?

Kollar man blocket och tradera så runt 300 men då är det oftast med lite spel. Men kan tänka mig 300 + frakt om du inte bor i göteborg 🙄

Är det felfritt?

1
Skriv svar