Star Wars Jedi: Survivor

Gen
Medlem

1an var väldigt bra, dock inte perfekt. Nu har jag riktigt höga förväntningar gällande 2an och lär definitivt köpa det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonas Vågström:

Dessvärre så är nog mest kosmetisk saker som du kan samla på dig och låsa upp 😅 Visst finns det force echoes också som bygger på med mer lore om världen, men mest är det saker du kan använda för att förändra utseendet på Cal, BD-1 och ljussabeln.

Men till skillnad från första spelet så är utbudet och variationen mycket större, nu finns det så mycket mer än bara ponchos och sabeldelar!

För i helvete...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Minns att jag prenumerade förra året på EA Play 1 månad för ca 30-40 kr, för att spela Jedi Fallen, slutade med att jag också spelade samtliga Mirrors edge samt Unravel spelen. Hur jag hann med fem spel på den korta tiden är ett mysterium haha, eller var det erbjudande på 3 månaders EA Play? Hmm...minns ej. 🤷

Det känns ju lite lagom för fem spel faktiskt^^. Nej men EAs spel känns som de faller ganska fort i pris. Värre med Sonys förstaparts.

Skribent
Skrivet av gorbatjov:

Det känns ju lite lagom för fem spel faktiskt^^. Nej men EAs spel känns som de faller ganska fort i pris. Värre med Sonys förstaparts.

Och vi ska absolut inte tala om Nintendos egna titlar 😅

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Och vi ska absolut inte tala om Nintendos egna titlar 😅

Usch nej^^. De höjer ju sina med tiden istället..

Medlem

Är inne på min andra genomspelning av fallen order. Gillar det helt klart men vissa platser är ju lite meh. Men när man blir bättre på combat känner man sig rätt mäktig alltså. Skön tyngd.

Men ingen dismemberment. Buuuh!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Skribent
Skrivet av CliQue-SinneD:

Är inne på min andra genomspelning av fallen order. Gillar det helt klart men vissa platser är ju lite meh. Men när man blir bättre på combat känner man sig rätt mäktig alltså. Skön tyngd.

Men ingen dismemberment. Buuuh!

Mäktighetskänslan då svingarna och blockeringarna sitter är svårslagen! Längtar tills jag själv får testa att fajtas med blastern samtidigt som svärdet...

PS. Dismemberment är en grej i uppföljaren - både stormtroopers, droider och vilda djur kan delas i mindre delar

Medlem

Gillade ettan! Kommer spela tvåan, kul att de verkar fixat till och gjort det mesta bättre!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Mäktighetskänslan då svingarna och blockeringarna sitter är svårslagen! Längtar tills jag själv får testa att fajtas med blastern samtidigt som svärdet...

PS. Dismemberment är en grej i uppföljaren - både stormtroopers, droider och vilda djur kan delas i mindre delar

Snart får du sätta dig på en stubbe i skogen med en kaffetermos innan du avslöjar för mycket.


signatur

Fueled by coffee.

Skribent
Skrivet av Jonkan:

Snart får du sätta dig på en stubbe i skogen med en kaffetermos innan du avslöjar för mycket.

Haha, jag bor ju i princip redan där så jag vet inte om det blir någon skillnad 😅

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Haha, jag bor ju i princip redan där så jag vet inte om det blir någon skillnad 😅

Då får du börja håll igen på pinnbrö't då!


signatur

Fueled by coffee.

12
Skriv svar