Jag har testat Satisfactory...

Medlem
Jag har testat Satisfactory...

...och spelat i 62 minuter (enligt steam).

Detta är tillräckligt för att få mig att inse att jag inte har kul. Så frågan är som följer:

Hur fungerar det om man försöker göra refund på ett spel som man har fått som en del i en bundle? Går det ens?

Följdfråga: Då det känns som att Satisfactory inte är min grej, är det då någon ide att skaffa Factorio?

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Detta är tillräckligt för att få mig att inse att jag inte har kul. Så frågan är som följer:

Hur fungerar det om man försöker göra refund på ett spel som man har fått som en del i en bundle? Går det ens?

Följdfråga: Då det känns som att Satisfactory inte är min grej, är det då någon ide att skaffa Factorio?

Man kan inte få en refund på nycklar aktiverade på Steam, tyvärr!

Medlem
Skrivet av Akronym:

Det är 2 väldigt lika spel. Det enda är att factorio använder sig av pixel grafik. Skulle nog inte rekommendera det om du inte gillade gameplayet i Satisfactory.

Angående refund har jag ingen aning.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av NizzeG:

Man kan inte få en refund på nycklar aktiverade på Steam, tyvärr!

Var väl ungefär vad jag trodde. Att ställa frågan var dock gratis, såatteh... Men tack för svaret.

Skrivet av robbis:

Det är 2 väldigt lika spel. Det enda är att factorio använder sig av pixel grafik. Skulle nog inte rekommendera det om du inte gillade gameplayet i Satisfactory.

Angående refund har jag ingen aning.

OK. Tack.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare

Du kan ju alltid testa demot på factorio!

1
Skriv svar