Se 20 minuters gameplay från läckra JRPG:t Sea of Stars
Ser ut att bli ett rintigt trevligt spel.
Har återupptäck hur mycket jag gillar denna typ av oldschool jrpg och att spela denna typ av spel bärbart på Switch/Steam deck.
Inte spelat denna typ av spel sen typ snes/ps1 eran när der gick över till 3d och "Anime" så tappade jag intresset mer och mer.
Ser sjukt läckert ut. Hoppas att detta blir "årets Chained Echoes". Keep em coming!
Håller på spelar det spelet nu.
Inte riktigt hooked ännu. Är det lång startsträcka? Känns väldigt linjärt en så länge feån ställe till ställe.
Men inte dåligt så jag vill lägga ner, hoppas det bara kommer igång och inte känns likadant hela tiden.
Har 7 karaktärer och inge skyarmor än
Håller på spelar det spelet nu.
Inte riktigt hooked ännu. Är det lång startsträcka? Känns väldigt linjärt en så länge feån ställe till ställe.
Men inte dåligt så jag vill lägga ner, hoppas det bara kommer igång och inte känns likadant hela tiden.
Har 7 karaktärer och inge skyarmor än
Det har en relativt lång startsträcka, japp. Men jag tycker det öppnar upp sig mer senare med olika strategier och så.
En Bamseponny av folket
Ser ut att bli ett rintigt trevligt spel.
Har återupptäck hur mycket jag gillar denna typ av oldschool jrpg och att spela denna typ av spel bärbart på Switch/Steam deck.
Inte spelat denna typ av spel sen typ snes/ps1 eran när der gick över till 3d och "Anime" så tappade jag intresset mer och mer.
Har du några tips till en fellow switch-spelare? Letar efter denna typen av jrpg. Octopath 1 och 2 finns i backloggen 😊
Har du några tips till en fellow switch-spelare? Letar efter denna typen av jrpg. Octopath 1 och 2 finns i backloggen 😊
Ja förutom dom du nämnde kommer jag tänka på
Triangle strategy
Tactics ogre reborn
Chained echoes - som vi diskuterade hör ovan
Live a live
Finns väll även nån ny remaster av gamla FF spel också sen ser jag fram emot remaster av Suikoden 1 och 2
asså 1 min in och jag sitter och svär och ryter åt skärmen varför inte fler sådana här spel kan göras. GE mig spelet fi fan jag fick vibbar av secret of mana, chrono trigger och allt annat gott från min barndom. OMG ge mig NU!!
Medhåll! Herregud vad medhåll. Sådana här spel lyckas alltid kittla mina känsligaste nostalginerver. Är jäkligt glad över indiescenen som serverar sådant här. (Och som alltid: älskar din Thundercats-avatar! "Hooooooo")
En Bamseponny av folket
Medhåll! Herregud vad medhåll. Sådana här spel lyckas alltid kittla mina känsligaste nostalginerver. Är jäkligt glad över indiescenen som serverar sådant här. (Och som alltid: älskar din Thundercats-avatar! "Hooooooo")
Thundercats HOOO!!!