PvP/PwP Trophy/Achievement-supporttråden

Medlem
PvP/PwP Trophy/Achievement-supporttråden

Hej.

Jag brukar jaga trophies i spel jag gillar. Det bli en extra orsak att spela igenom dem igen och denna gång göra nåt annorlunda. Det blir ju en grej att försöka 100% dem men är spelet trist kan det kvitta. Däremot så finns det ibland simplare PVP-trophies eller PwP (Player with Player?) man tycker inte är svåra att klara men om man är usel på just PvP så blir dessa väl omständiga.

I denna tråden hoppas jag vi alla kan lägga ut en förfrågan om Jolly cooperation för att lösa specifika PvP-trophies åt båda hållen. Quid pro quo.

VAD GÖR DU NU?
Lägg ut en fråga, den som känner sig manad kan PMa och förhoppningsvis kan man komma överens om tid.

Tänk på att en svängdörr går åt två håll, hjälp dem som hjälper dig så blir det trevlig stämning.

SPEL:
FORMAT:
VAD SKALL GÖRAS

Medlem

Spel: Dark Souls 3
Format: PS5
Vad skall göras: Jaga 30 Vertebra shackles genom att invadera varandra för att lösa Pyromancy-trophyn.

Medlem

Går det bra med trophies och achievements som inte är PvP också? Jag har en del trophies i Gta Online på PS5 som jag skulle behöva hjälp med. Bland annat några heists och lite andra tävlingsrelaterade.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Går det bra med trophies och achievements som inte är PvP också? Jag har en del trophies i Gta Online på PS5 som jag skulle behöva hjälp med. Bland annat några heists och lite andra tävlingsrelaterade.

Ja det tänkte jag inte på men det låter somen utmärkt idé.

1
Skriv svar