Snabbkollen – Lyssnar du på spelpoddar?
Yes, lyssnat på Giant Bomb sen dom började, men på senare tid har ju typ alla originalgubbar slutat men startat egna pods. Så nu för tiden blir det Nextlander, Fire Escape Cast samt The Jeff Gerstmann Show.
Sen har ju även 85-95 börjat igen under det eleganta namnet 96-06! Kanske inte spelrelaterat men ändå.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Gamla P3 spel med Anton Wretander, Elisabeth Bergqvist och Tobias Norström gjorde fantastiska spel dokumentärer som finns kvar om man bläddrar ner en bit.
Lyssnar nu på Speljuntan (alla är gamla p3 spel medlemmar) och nya p3 spel ibland.
Har börjat lyssna på gaming 4 forty nyligen och kommer fortsätta då deras stil tilltalar mig.
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Dropped Frames känns som den i särklass bästa spelpodden, så den brukar jag lyssna på. Blir inte så mycket tid över till poddar i övrigt.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Gjorde/testade, men fastnade aldrig.
Där emot lyssnar jag på Kodsnack.
Lyssnade på P3-spel med gamla gänget men jag orkade inte riktigt med Effie och Viktor.. innan dess Rooster Teeth, giant bomb.
Numera Speljuntan som fortfarande är grymt bra produktion. Virtuellt med Calle och Victor är okej, men det är inte lika tajt
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Nix. Eller, det har hänt, men jag tycker att de oftast är för pladdriga utan struktur eller särskilt intressanta inlägg. Kanske har jag bara inte hittat rätt poddar.
Dropped Frames känns som den i särklass bästa spelpodden
Håller med här. Välbalanserat innehåll med humor och bra gäster.
När det kommer till svenska spelpoddar är virtuellt och svampriket favoriter
Är det bara jag som är allergisk mot så väl poddar som ljudböcker? :/
Jag vet inte riktigt varför, men de engagerar mig *aldrig*, inte på något sätt.
Alla kan ju inte gilla allt. Jag lyssnar ca 8h i veckan eller nåt:
Alla kan ju inte gilla allt. Jag lyssnar ca 8h i veckan eller nåt:
<Uppladdad bildlänk>
Så är det såklart. Känner bara att det är något jag missar när poddar stundtals hypas så hårt, och jag är lite nyfiken på hur ensam jag är om att inte fastna för konceptet överhuvudtaget.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Så är det såklart. Känner bara att det är något jag missar när poddar stundtals hypas så hårt, och jag är lite nyfiken på hur ensam jag är om att inte fastna för konceptet överhuvudtaget.
Du måste ge det en chans. Jag lyssnade mycket på musik förr, men det gör jag aldrig längre. Podcasts har tagit över och jag älskart då man blir bildad på köpet.
Du är inte ensam!
Du måste ge det en chans. Jag lyssnade mycket på musik förr, men det gör jag aldrig längre. Podcasts har tagit över och jag älskart då man blir bildad på köpet.
Jag läser bra mycket hellre skrivna texter, eller i "värsta" fall ser på intervjuer/reportage med visuella element.
Att "bara" lyssna ger mig verkligen bra mycket mindre än det kanske "borde" göra.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.