Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Redaktionen blandar nytt och gammalt. Berätta om dina spelplaner!

#spelhelg


Medlem

Kommer pendla lite melllan Cyberpunk 2077 och Diablo II: Resurrected


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Blir nya DLCt till X4- Foundations. Kingdom End. (PC)
Fortsätter på Labyrinth of Galleria:The moon society. (PS5)
Fortsätter på Bravely Second: End layer (3DS)

Medlem

Ska försöka slutföra Wo Long. Det har jag sagt i 3-4 veckor nu, men det kommer alltid något emellan.

Inaktiv

Season: A letter to the Future

Medlem

Ska försöka ta mig igenom Resident Evil 2 Remake, har gått 2-3 år sedan jag köpte det nu

Medlem

Klar med fantastiska Dredge så nu vet jag inte riktigt.

Wartales och COD Ranked.
Sen ska jag försöka spela nykter när frugan kommer hem..


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

tänkte försöka lite lite coop i dying light enhanced edition under helgen, om både jag och polarn orkar ta oss igenom tutorial först


signatur

//monster

Medlem

Blir jobb för mig, men utöver det så tänkte jag fortsätta förlora mig själv i Hogwarts Legacy! Vintern har precis kommit dit så hela världen har fått en ny skrud och det triggade utforskarnerven i mig än mer...

Medlem

Cyberpunk 2077 till PC.
Har väldigt roligt med det spelet.

Medlem

Jag fortsätter mitt äventyr i Elder Scrolls Online... spelade det precis när det kom lite grann bara. Men köpte det och dlc igen förra veckan och gav det en ny och ärlig chans och jag tycker faktiskt att det är riktigt kul!! Även fast man är lite noob fortfarande...

Medlem

TLOU. Väldigt bra spel
Väntade en vecka så dom kunde patcha bort det värsta. Tycker det rullar på helt okej nu.

Medlem

Ska försöka klara malenia i Elden ring. Annars blir det lite Sonic Color ultimate, Yakuza 0 och eventuellt lite TWW3. Lite udda kombo kanske men men.

Medlem

Diablo 2 till Ps5

Medlem

Jag kör the Division 2 med två polare. Ett sätt att hålla kontakten efter att jag bytte stad. Men det är ett kul spel, så win win.

Medlem

Forsätter mitt ävertyr i Red dead redemption 2 och
har precis påbörjat det tredje kapitlet.

Medlem

Fortsätter med platinum projektet i Dark Souls 2 som påbörjades i torsdags!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Blir civilization 6 kört mycket england med nyaste ombalanseringen där man kam få mycket byggt, rainbow six siege med totalt trasig matchmaking 😞 me polare.
Sen star citizen och kanske en sväng icarus first cohort o bygga bas o samla exotics för ultimata chill.
Hälsa på familjen på söndag.

Medlem

I skrivande stund så håller jag på och kör Zelda Tri Force Heroes på Nintendo 3DS


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem
Skrivet av Thommie85:

I skrivande stund så håller jag på och kör Zelda Tri Force Heroes på Nintendo 3DS

Något att ha?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Något att ha?

Jadå det är rätt så roligt att pyssla med emellanåt, det är mera banupplägg i spelet, och att man styrar 3st gubbar, för att komma igenom banorna. Det är rätt så långt ifrån hur ett klassiskt Zelda spel funkar anser ja


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Här spelas det Pillars of eternity 2:Deadfire
Och Aliens FireTeam

Medlem

Ströspelar AoE4, i väntan på D4.

Medlem
Skrivet av Thommie85:

Jadå det är rätt så roligt att pyssla med emellanåt, det är mera banupplägg i spelet, och att man styrar 3st gubbar, för att komma igenom banorna. Det är rätt så långt ifrån hur ett klassiskt Zelda spel funkar anser ja

Tack för svar, har ett ex som fortfarande ligger inplastat. Får se när det blir att jag tar tag i det


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

1
Skriv svar