Magi-FPS:et Immortals of Aveum visar upp 6 minuters gameplay

Robot
Magi-FPS:et Immortals of Aveum visar upp 6 minuters gameplay
Medlem

Ser bra ut, men kraven på PC är höga.

För de som trodde att de senaste spelens ökade krav på PC-hårdvara var ett "undantag" eller "dålig optimering" så bör ni nog börja vänja er vid att spelen som inte släpps till förra generationens konsoler kommer ha mycket högre systemkrav än vad vi varit vana med hittills sedan PS5/Series S/X lanserades:

Medlem
Skrivet av meanh:

Ser bra ut, men kraven på PC är höga.

För de som trodde att de senaste spelens ökade krav på PC-hårdvara var ett "undantag" eller "dålig optimering" så bör ni nog börja vänja er vid att spelen som inte släpps till förra generationens konsoler kommer ha mycket högre systemkrav än vad vi varit vana med hittills sedan PS5/Series S/X lanserades:

https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2023/04/Immortal...

ja jäklar, rätt så maffiga krav, som jag sagt, det är dyrt att vara pc-gamer idag tyvärr.. Bara processorn går enligt prisjakt på 4200kr.. helt galet att det krävs en sån för minimum liksom.

Medlem

Känslan är extremt viktig i ett FPS - känslan av att skjuta, känslan av att träffa, känslan av att träffas, "Oumph" i varje skott oavsett kaliber måste förmedlas till mig som spelar med ljud och bild.

Jag får inget av det när jag kollar på den här gameplayvideon. Som att spela med finger-pickadoller ungefär. Kanske är annorlunda när man spelar själv, men jag blev inte sugen när jag såg det där.

Medlem

ser riktigt flummig och tråkigt ut sen varför har alla nya fps moddelerna armarna vapnen tok för centerarade och för stora. så det täcker hela jävla skärmen.

pass för mig.

Medlem

Visuellt så ser det coolt ut men tveksam till om det är roligt. Tror det hade varit bättre om de luta mer åt Doom hållet med gameplayen.

1
Skriv svar