Mad World: Age of Darkness

Medlem
Mad World: Age of Darkness

Tjo, någon som hört talas om detta MMO och har tänkt att testa det? Om ni har testat det, vad tycker ni?
Jag tycker det ser spännande ut och är väldigt nyfiken på det!
Släpps officiellt 26/4 men redan nu kan man köpa founders pack så man får tillgång till spelet tidigare. Funderar faktiskt på att göra en fuling och köpa ett founders pack för 100kr ikväll så man får 3 dagars early access!

Medlem

Ser kul ut men rätt mycket PW2 alltså... förhoppningsvis går det ha kul med spelet ändå!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Ser kul ut men rätt mycket PW2 alltså... förhoppningsvis går det ha kul med spelet ändå!

Ah, Jo det ser ut att vara det men det var min tanke också. Kan man ha kul i 30h+ ändå så är de ju alltid en win. Sen får man ju se hur mkt p2w det faktiskt är. Time will tell!

Medlem
Skrivet av Deekar:

Ah, Jo det ser ut att vara det men det var min tanke också. Kan man ha kul i 30h+ ändå så är de ju alltid en win. Sen får man ju se hur mkt p2w det faktiskt är. Time will tell!

Precis! Och top down MMOs växer ju inte på träd precis!

Medlem

Jag testade en beta förra året. Det är ganska ballt faktiskt. Funkar väldigt bra för att vara webbaserat. Gillade den mysiga grafiken o allt gore... Kom dock inte så långt då det var rätt svårt ganska tidigt i spelet. Men kommer definitivt köra det när det släpps.

signatur

1# FZ Troll

Avstängd

En riktig fuling att betala för lite early access!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Precis! Och top down MMOs växer ju inte på träd precis!

Exakt!

Skrivet av robbis:

Jag testade en beta förra året. Det är ganska ballt faktiskt. Funkar väldigt bra för att vara webbaserat. Gillade den mysiga grafiken o allt gore... Kom dock inte så långt då det var rätt svårt ganska tidigt i spelet. Men kommer definitivt köra det när det släpps.

Ah håller med! Har dock haft lite problem med fps drops vilket man inte borde ha med ett RTX3070;p vetifan va de kan va!

Skrivet av fejksson:

En riktig fuling att betala för lite early access!

Haha, ja här på FZ tycker många att det är en fuling;)

Medlem
Skrivet av Deekar:

Exakt!

Ah håller med! Har dock haft lite problem med fps drops vilket man inte borde ha med ett RTX3070;p vetifan va de kan va!

Haha, ja här på FZ tycker många att det är en fuling;)

Tror det är skrivet i html5 så vette fan ens om det utnyttjar grafikkortet speciellt mycket. Har dock dålig koll på det.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Tror det är skrivet i html5 så vette fan ens om det utnyttjar grafikkortet speciellt mycket. Har dock dålig koll på det.

Ah kan inte begripa varför jag har fps drops. Helt ny dator och ett spel som spelas i Chrome😅

1
Skriv svar