Insomniac fortsätter koka ihop Spider-Man 2: "Luktar gott"

Robot
Insomniac fortsätter koka ihop Spider-Man 2: "Luktar gott"
Medlem

Ettan är riktigt roligt när flytet fungerar, men lite mer variation på uppdragen hade inte skadat!

Medlem

De får gärna börja koka Resistance igen istället.

Medlem

Hade skitkul med både Spiderman och Miles Morales så hoppas 2an släpps som ryktena säger. Insomniac är sjukt talangfulla så det blir nog bra hur som.

Medlem

Då får vi vänta ännu längre på Wolverine spelet dåra......

signatur

Protect ya neck

Medlem
Skrivet av Balkansamuray:

Då får vi vänta ännu längre på Wolverine spelet dåra......

Dom har fler än ett team som arbetar med spel.

Avstängd

Får hoppas på lite innovation som gör spelupplägget fräscht och kul. Spider-man var 10/10, Miles Morales var typ 6/10 eftersom det i princip är en reskin av Spider-man (med tråkiga skurkar) och då jag tog platinum i Spider-man så var jag rätt klar med grund spel-konceptet överlag.

signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Kränger de ut ett ratchet o clank spel till denna generationen också kommer mitt liv bara komplett.
Eller kanske ett sidospel där vi får spela mer som Rivet. Hon var en bra karaktär i senaste ratchet o clank.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Dom har fler än ett team som arbetar med spel.

Av vad jag läste på olika sidor i förrgår så var det att de skulle släppa spiderman 2023 och Wolverine 2024 från Insomniac. Så nu blir allt framförflyttat. Så team eller inte så det är försenat

signatur

Protect ya neck

Medlem

Av vad jag läste på olika sidor i förrgår så var det att de skulle släppa spiderman 2023 och Wolverine 2024 från Insomniac. Så nu blir allt framförflyttat. Så team eller inte så det är försenat

Hur blir det försenat när ingen försening är gjord?
Dom ber oss vänta på trailer då dom arbetar med spelet.
Kommer nog en trailer vid Sonys showcase som ryktas komma i slutet av maj.

Medlem

De har väl bara sagt 2023 för Spider-Man 2 och inget alls gällande Wolverine så hur har något blivit försenat?

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Hur blir det försenat när ingen försening är gjord?
Dom ber oss vänta på trailer då dom arbetar med spelet.
Kommer nog en trailer vid Sonys showcase som ryktas komma i slutet av maj.

För att de säger att först ska Spiderman 2 komma ut 2023 och 1 år senare så kan ni förvänta er Wolverine september 2024.

Nu när Spiderman är försenat så är det nästintill garanterat att Wolverine är försenat i följd

signatur

Protect ya neck

Medlem

För att de säger att först ska Spiderman 2 komma ut 2023 och 1 år senare så kan ni förvänta er Wolverine september 2024.

Nu när Spiderman är försenat så är det nästintill garanterat att Wolverine är försenat i följd

...men var får du förseningen av Spider-Man 2 (eller Wolverine) från?

1
Skriv svar