FZ videorecenserar Star Wars Jedi: Survivor!

Robot
FZ videorecenserar Star Wars Jedi: Survivor!
Moderator | Testpilot

Superkul att det äntligen blivit en grej. Jag har själv bett om det här i flera, flera år - och då innan jag blev en liten del av denna fantastiska sajt.

Gillar att det är en sammanfattning och agerar som ett komplement till texten. Finns vissa gäng på tuben som gör "Rapid Fire Reviews" (och liknande) som är lite kortare, och det uppskattas! Hellre en kort och sammanfattad videorecension än inget alls.

Snyggt jobbat redaktionen som tagit fram detta, och en extra guldstjärna till Wakkaah som klippt, redigerat och gett sin röst på ett bra och snyggt sätt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Oväntat men ack så trevligt med videorecension. Extra pluspoäng för wakksahs mysiga stämma.

Medlem

Trevlig recention. Har beställt det så hoppas det blir bra

Medlem

@Wakkaah Är Jedi Survivor något du planerar att streama? Vore mysigt med en Star Wars-kväll på Youtube.

Medlem

Mysigt med videorecension! Längtar på få spela själv, men hörde att PC porten hade en del problem med optimering. Så blir nog att vänta ett tag.

Medlem

Trevligt, kör gärna vidare med detta koncept!

Redaktör
Skrivet av Bennii:

@Wakkaah Är Jedi Survivor något du planerar att streama? Vore mysigt med en Star Wars-kväll på Youtube.

Han streamar det både fredag och lördag.


signatur
Gnällkuk

Äntligen! Något jag velat haft sedan gametrailers.com var en grej, hade gett upp hoppet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Man hade ju önskat att större skägg drog ned moralen på fienden, eller att de typ sprang så hjälmarna föll av.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Man hade ju önskat att större skägg drog ned moralen på fienden, eller att de typ sprang så hjälmarna föll av.

Jag vill höra en Storm trooper ropa "Oh no! It´s @Daniel Sjöholm from FZ!" och springa i panik.

Chefredaktör
Skrivet av Bennii:

Jag vill höra en Storm trooper ropa "Oh no! It´s @Daniel Sjöholm from FZ!" och springa i panik.

😂😂😂😂

Medlem

Snygg recension! Tack!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma.

Medlem

för en dyslektiker är detta utmärkt jag ger 4,5/5 av denna ide!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Avstängd

Videorecensioner är ljusår bättre än textform. Även om spelet i fråga är Stutter Wars : Jedi Stutter.

Medlem

Hoppas att detta inte ersätter textrecensioner


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Redaktör
Skrivet av Verdurakh:

Hoppas att detta inte ersätter textrecensioner

Nix. Det är som sagt ett komplement.


signatur
Medlem

Jag förstår inte riktigt "vi saknar ett vapenhjul"-kritiken, man har ju bara ett vapen? Sen får man välja två (av fem) stances som man växlar mellan med en knapp. Var skulle vapenhjulet komma in?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av Quid:

Jag förstår inte riktigt "vi saknar ett vapenhjul"-kritiken, man har ju bara ett vapen? Sen får man välja två (av fem) stances som man växlar mellan med en knapp. Var skulle vapenhjulet komma in?

Tanken med vapenhjul är väl att slippa välja två stilar, och istället ha tillgång till alla fem samtidigt på ett vapenhjul.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Quid:

Jag förstår inte riktigt "vi saknar ett vapenhjul"-kritiken, man har ju bara ett vapen? Sen får man välja två (av fem) stances som man växlar mellan med en knapp. Var skulle vapenhjulet komma in?

Precis som nämnt innan handlar det nog om att behöva vara låst till två stilar istället för att kunna använda alla. I praktiken borde allt finnas tillgängligt då Cal kan använda en ljussabel, double bladed, eller separera dem och ha en i varje hand. Finns också plats för en sabel och pistol.

Givet borde väl spelet behöva balanseras om då det är byggt för att vara låst till två med olika skillträd, men hade nog föredragit att ha allt tillgängligt faktiskt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar