Svenska och bedårande vackra Planet of Lana släpps i maj

Robot
Svenska och bedårande vackra Planet of Lana släpps i maj

Nya trailern visar upp spelets enastående miljöer.

#Planet-of-lana, #Thunderful


It's not a lake, it's an ocean

Ska absolut testa detta. Som vanligt håller jag tummarna för att det inte bara är fin atmosfär utan också roligt gameplay.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Ska absolut testa detta. Som vanligt håller jag tummarna för att det inte bara är fin atmosfär utan också roligt gameplay.

Tyckte att demon var riktigt kul. Intressanta pussel och bra blandning av klurigheter och plattformshoppande.

Medlem

Det är ett Kena i 2D. Kan ju bara vara bra!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Påminner lite om ICO. Ser nästan ut som om Fumito Ueda gjort ett Star Wars. Det ska bli spännande att prova i sommar.

Skribent
Skrivet av GustavA:

Påminner lite om ICO. Ser nästan ut som om Fumito Ueda gjort ett Star Wars. Det ska bli spännande att prova i sommar.

Roligt att du nämner just ICO, eftersom Takeshi Furukawa (som komponerade musiken i The Last Guardian) såg en konceptskiss från Planet of Lana och erbjöd sig att komponera musiken till det. https://www.fz.se/nyhet/291443-the-last-guardian-kompositoren...

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Roligt att du nämner just ICO, eftersom Takeshi Furukawa (som komponerade musiken i The Last Guardian) såg en konceptskiss från Planet of Lana och erbjöd sig att komponera musiken till det. https://www.fz.se/nyhet/291443-the-last-guardian-kompositoren...

Va kul, det visste jag inte. Det blir bra det här om det blir en regnig sommar så att huset inte kan målas iår heller.

Medlem

Helt i min smak. Alltid kul med svenska spelutvecklare. Första spelet från en indie studio kan nästan inte bli annat än bra.

Medlem

Wishlistade detta och Routine för jättelänge sedan.
Det släpps 2 dar efter jag fyller år 👍🙂


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Jonny Myrén:

Tyckte att demon var riktigt kul. Intressanta pussel och bra blandning av klurigheter och plattformshoppande.

Håller tummarna!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Snyggt! Hoppas Thunderful tjänar väl på att inte släppa det på PS. Hoppas de finslipar det och marknadsför det som ”Perfect Ghibli meets Ico meets Ronja myspys on Steam Deck”.
/Hälsningar ledsen aktieägare

Medlem

Såg ganska kasst ut. Nej tack.

Medlem

Ser ganska fantastiskt ut. Ja tack.

1
Skriv svar