Zelda: Breath of the Wild sammanfattat på 7 minuter – perfekt Tears of the Kingdom-förfest!

Robot
Zelda: Breath of the Wild sammanfattat på 7 minuter – perfekt Tears of the Kingdom-förfest!
Medlem

Inte långt kvar nu!

Medlem
Skrivet av lasselason:

Inte långt kvar nu!

Eller hur! Fasen att typ halva helgen är uppbokad.

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Eller hur! Fasen att typ halva helgen är uppbokad.

Är det omöjligt att avboka?😉 Själv har jag lagt undan hela helgen.

Testpilot

Såg den för några dagar sedan det är ändå slående hur lite berättelse det är. Får se om TOK har mer av den varan.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Är det omöjligt att avboka?😉 Själv har jag lagt undan hela helgen.

Känns taskigt att inte åka på dotterns gymnastikavslutning t ex... Men det går troligen bra att heja på trots att man bara sovit några timmar

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Känns taskigt att inte åka på dotterns gymnastikavslutning t ex... Men det går troligen bra att heja på trots att man bara sovit några timmar

Ja herregud det går inte att avboka såklart, inte ens för Zelda! Hoppas hon får en fin avslutning, du kan heja på och vara lite trött, har själv vart i såna situationer, sen ligger TotK och väntar hemma.😊

Medlem
Skrivet av lasselason:

Ja herregud det går inte att avboka såklart, inte ens för Zelda! Hoppas hon får en fin avslutning, du kan heja på och vara lite trött, har själv vart i såna situationer, sen ligger TotK och väntar hemma.😊

Tackar tackar

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Såg den för några dagar sedan det är ändå slående hur lite berättelse det är. Får se om TOK har mer av den varan.

Ja, ska bli intressant! Tror nog det blir lite mer. Om inte annat så undrar jag om inte det blir mer på sidan av den större storyn.

Medlem

Jag känner mig lite besvärad över att jag inte är sugen att köpa Zelda vid release…

När jag var liten var det givet att köpa Zelda day-1 eller så fort jag fick råd… Jag älska Zelda som barn/ungdom…

Problemet idag är att jag känner inte att det är värt att lägga 700-800 kr på ett sprillans nytt spel till mig själv/barnen. Det har mycket med att göra jag knappt kan lira 5-10 timmar i veckan (om ens det). Ungarna har inte frågat om spelet heller. Min backlog är redan gigantisk plus plus. Har Nioh 2, Elden Ring och Ghost of Tsushima att klara ut. Därefter Yakuza-serien etc etc.

Sen lär flera i min släkt samt vänner ändå köpa spelet ändå. Då kan jag vänta i 2-3 månader tills de spelat sig trötta…

Sen har jag inte ens petat på DLC-innehållet på BotW…

En till problem är att jag inte ens gillade BotW så mycket som jag hoppades. Spelet var 3 av 5 för mig. Möjligvis 3,5. Jag var nöjd efter ca. 60-90 timmar played. Motivationen dog ut direkt efter Ganon.

Edit:
Vi köpte spelet day-1 och spelar på som fasn. ^^;
600 kr dessutom.

Dagen innan release satte jag på Trailer 3 och tänkte...
Nä, fan det här är Zelda! Ge mig!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Här är vi tre som är jäkligt taggade på zelda!! Jag och mina boyz.. kommer bli äggklocka på hur länge man spelar var 🤣🤣


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

1
Skriv svar