Officiella tråden för FZ:s Diablo IV-klan
Var HELLsad kära FZ:are!
Releasen av Diablo IV börjar närma sig och vi på FZ har bestämt oss för att starta en officiell FZ-klan. Klanen kommer vara öppen för alla FZare hur seriöst eller avslappnat man än vill spela. Den här tråden är tänkt för diskussion för alla som är med i klanen men vi har också skapat ett discordrum för vår klan som finns på Geeks discord.
Vem är sugen på att spela med oss? Och vilken klass kommer ni att spela?
Vi planerar en stor stream vid release där vi spelar tillsammans med alla i klanen och jag är riktigt taggad!
Jag är en medelålders Xbox-spelare som tycker om att spela långsamt och metodiskt, och faktiskt uppleva spelet. Diablo-streamers som kastar sig genom spelet för att med matematiskt kalkylerad effektivitet få så mycket loot/minut som möjligt har jag aldrig förstått mig på.
FZ känns som ett bra ställe för mig att hitta sällskap så jag är definitivt med! 😀
Ja det blir väl skampåle om man inte joinar!
Skämt åsido så joinar jag absolut om det blir ett köp.
Wakkaah sa något om att kanske köra en klan i betan också, fast det är ju bara ett par dagar. Men kanske bra om man vill köra bossen tillsammans.
Wakkaah sa något om att kanske köra en klan i betan också, fast det är ju bara ett par dagar. Men kanske bra om man vill köra bossen tillsammans.
Hade vart kul! Behöver ändå ta bossen för rewards, så lika bra att göra det bland vänner!
Switch, PC och Dödsmetall.
Jag drar igång klanen för beta också! Info kommer både här och på discord.
Är någon inne å kör betan ikväll? Jag heter Wakkaah#2868 på Battlenet!
Klanen är nu live och finns att hitta om man söker på FZse!
Får se hur det blir för mig. Spelade sönder betan förra svängen, och även om det hade varit coolt att få tanden/klon att kunna hänga på hästen så vet jag inte riktigt om jag pallar spela act 1 igen innan spelet nu snart släppts.
Hoppas resten av er har kul!
Känner samma, vill inte spela sönder act1 innan releasen, men det är lite fomo över den där klon haha
Du kommer säkert kunna köpa den för 25 spänn vid ett senare tillfälle.
Väldigt mycket av säsongs-cosmetics i D3 går inte att få tag på längre. Så att något som är kommer ut i shopen är inte säkert. Dessa är av typen "du måste spela spelet hela tiden annars riskerar du att missa något unikt".
https://us.forums.blizzard.com/en/d3/t/list-of-all-wings-cosm...
Haha 😆
Nu blir det lite OT här.
Men om det kommer gå att köpa så kan de få behålla den. För då tappar den ju hela sitt värde
🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX
Ni kan antingen söka på FZse bland publika klaner eller lägga till mig som vän och be om att bli inbjudna! Wakkaah#2868
Ska vi göra ett gemensamt försök med att dräpa World Boss idag?
Vi kommer att köra boss på T1 15:00 och boss på T2 18:00!
Vi kommer att köra boss på T1 15:00 och boss på T2 18:00!
Gick bra, men jag dog lite för mycket efter 50%

Jag hoppar gärna på också men kommer köra mycket i min egen takt (långsamt med andra ord) då jag vill njuta av spelet med allt det har att erbjuda. Lutar åt sorcerer denna gång.
Jag känner likadant, första gången man kör igenom storyn. Sen när seasons väl börjar då är det annorlunda för då handlar det om att farma.
---
Jag testade mage denna helg. Den var rolig. Inte bestämt mig för om jag ska köra mage eller druid som första gubbe.
Ni dödade bossen 👍🏽 Ser att det är två lvl 18 på bild = Ingen trophy för dom
Tur att ni hann med. Spawn kl 21 dök inte upp 👎🏽
Wakkaah hann bli level 20 till kl 18 bossen, så körde den igen på T1. Vi funderade på T2 men körde T1 så alla fick trophyn.
Sista bossen var riktigt fin. FZare som gick ihop och slogs sida vid sida! <3
Jag känner likadant, första gången man kör igenom storyn. Sen när seasons väl börjar då är det annorlunda för då handlar det om att farma.
---
Jag testade mage denna helg. Den var rolig. Inte bestämt mig för om jag ska köra mage eller druid som första gubbe.
Jag är inte heller förtjust i att rusa igenom spelet och hetsa! Kommer också ta lagom tempo när spelet släpps. Alla är varmt välkomna i klanen, hur man än vill spela!
Sista bossen var riktigt fin. FZare som gick ihop och slogs sida vid sida! <3
Åh vad fint! ❤️
Jag hade tyvärr inte möjlighet att spela i helgen, men pepp på att joina FZ-klanen i sommar!