12 oktober för Assassin's Creed Mirage – ny gameplay-trailer!

Robot
12 oktober för Assassin's Creed Mirage – ny gameplay-trailer!

Med reservation för Ubi-försening.

#assassins-creed-mirage


Medlem

Jag trodde det var en remake av AC 1 de visade...

Medlem

Såg väldigt gammalt ut.

Avstängd

Det ser ut som om jag spelat detta sjuttioelva gånger tidigare.

Medlem

Här var det negativt! Jag älskar visserligen serien, men jag är taggad! Gillar att det är en återgång till de tidigare titlarna och hoppas verkligen att de får ihop en riktigt minnesvärd historia igen. Ska också bli väldigt kul att få utforska Bagdad!

Medlem

Äntligen ett klassiskt Assasins Creed igen. Jag är mer taggad på detta än något spel i serien som kom efter Black Flag.

Medlem

”You have died and been reborn” var väl en bra inledning för dom av oss som vill ha AC av den gamla typen. Det här kommer jag att pröva!

Medlem

Hoppas dem slopar den stor öppna världen och kör på mindre mera detaljerad.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Hoppas dem slopar den stor öppna världen och kör på mindre mera detaljerad.

Den stora öppna värkden är oftast frivillig. Med all quests och så. Behöver inte göra allt. Ergo. Frivilligt. Jag hoppas på en massivare karta än vi någonsin sett förut.

Medlem

På ett sätt tycker jag att det är bra att de verkar gå tillbaka till rötterna lite mer och kanske satsar lite mer på stealth, men å andra sidan är detta receptet så jäkla uttjatat nu så det känns bara som att man redan har sett allt detta innan.

Medlem
Skrivet av denza:

Den stora öppna värkden är oftast frivillig. Med all quests och så. Behöver inte göra allt. Ergo. Frivilligt. Jag hoppas på en massivare karta än vi någonsin sett förut.

Nej


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Är det bara jag som tycker att grafiken ser utroligt trist ut? Det är 2023 och spelet ser ut som det är från 2013 om man går efter det man sett i trailer och läckt gameplay.

Och

ryktet om att storyn ska ta 12-15h att köra igenom, om det nu stämmer är riktigt trist. Nog för att alla inte vill köra 70+ h men 12-15 är verkligen i kortaste laget. Visst, det kommer finnas en massa sidequests osv. Men att betala 500-600kr för att få 12-15h när många andra spel erbjuder betydligt längre gameplay.

Man kan bara gissa efter den lilla info, trailer och läckor som finns just nu men Mirage känns ljummet som bäst. Baserat på hur det ser ut och att det är samma gamla typ av AC spel. Valhalla var iaf något nytt även fast det inte tilltalade alla, så är det Valhalla som inbringat mest till Ubisoft.

1
Skriv svar