10 minuter från Spider-Man 2 ger oss spindelmän – och Kraven the Hunter!

Robot
10 minuter från Spider-Man 2 ger oss spindelmän – och Kraven the Hunter!

Samarbete, men ingen co-op. Och datum...? Nej, inte än.

#marvels-spider-man-2, #spider-man-2


Skägg.
10 Chambers
Dex
Medlem

Detta såg riktigt coolt ut! Gillade verkligen det första och Miles Morales och detta verkade vara jäkligt coolt också. Gillar verkligen att man lämnar Manhattan också. Ser så snyggt ut! Så hypad!!!

Medlem

Verkar som det blir fullt av action, ser verkligen fram emot detta


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Trailern verkade förbannat bra. Synd bara att den gissningsvis endast kommer till PS5.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ganska cool stream ändå totalt sätt. Blev superglad när jag såg talos2! var så otippat faktiskt.

Spider-man trailern, alltså jag vet inte. Håller med föregående talare lite att många saker såg väldigt outdated ut, lite som att dom visade trailern från ett ps4 istället för ps5. Hoppas verkligen det shapear upp framåt relase för såg kul ut.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Fin grafik men spelmässigt såg det riktigt trött ut.

Medlem

Givet köp, såg riktigt bra ut.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Insomniac kan det här med spel, och dom har verkligen ansträngt sig att det inte ska bli en råkopia av dom första spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

På youtube ser grafiken alltid mycket sämre ut än i verkligheten. Tex Forbidden west ser inte heller bra ut på tuben men kör man igång det hemma på oled tv så tappar man nästan hakan så snyggt det är


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Avstängd

Verkar lika dåligt som vanligt. Vet ej varför så många som har PlayStation gillar Spiderman spelen. Aldrig något som jag gillade när det fanns på Xbox 360

Medlem

Jag ser att det förmodligen är ett bra spel, men känner inte att jag skulle skaffa det om jag hade en PS5.

Men överlag såg många spel jäkligt bra ut!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Kommer bli en bitchslap när spelet släpps. Vi får spela peter parker i 10 minuter sen kommer man få spela som miles morales hela spelet för att jaga upp peter parker som spårat ur och banka skiten ut honom.

Troligvis än värre bitchslap naugthy dog körde fake marknadsföring i tron att man skulle spela som joel. Istället golfade de ihjäl honom första timmen.

Stunning and brave 10/10

Medlem

Ser fett ut! Kan nog vara riktigt kul.

Medlem

hade oväntat kul med miles morales, det här kommer definitivt att införskaffas.


signatur

Styret upp och däcken ner

Skribent

Peppen är total! Ser exakt så bra ut som jag hoppades på.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Spelet såg mer ut som en film med quick time events och där man får lov att använda handkontrollen var 20 sekund. Vette fasiken vad de gjort med grafiken heller. Såg för jävligt ut. Utsmetad kraftig motionblur med 30fps..urk.

ljussättningen såg ut som en pöse skit med. Om ni provat watch dogs 1-2 eller mafie remake och hogwarth legacy förstår ni vad jag menar.

Edit. Kolla in texturerna på symbiote dräkten i slutet på trailern. Herrejävlar va dassigt. Jämför med spiderman remastered ps5.

Medlem

Åh, så jäkla tveksam: Å ena sidan "Förbeställ aldrig, aldrig day 1 köp" och jag är lite småsur över hur de hanterade uppgraderingen till PS5, och Spider-man Light (Miles Morales, märktes det var snabbt ihopslängt med lite halvtaskiga delar och uppenbart bortklippt material, från ett spel som kunde varit suveränt full-size).

Å andra sidan var både Spider-man och Miles Morales förbaskat bra spel och särskilt Spider-man gjorde de "allt rätt" med. Inget tvingande meningslöst collectathon för Platinum (som ju inte har något med skills att göra öht), inga mikrotransaktioner, lagom långa spel som inte drogs ut i tid på ett artificiellt och meningslöst sätt. Definitivt hype och dansar på bordet, men biter nog hårt i mushanden för att inte klicka på "köp" än i alla fall.

Skrivet av jontebula:

Verkar lika dåligt som vanligt. Vet ej varför så många som har PlayStation gillar Spiderman spelen. Aldrig något som jag gillade när det fanns på Xbox 360

Eh, alltså, Jontebula... De andra Spider-man-spelen har ju inget som helst med Spider-man, Miles Morales och Spider-man 2 att göra. De var generellt "billiga" spel baserade på filmerna från tveksamma studios. Undantaget var väl det udda guldkornet till PS3 med Spiderverse. Att jämföra Insomniacs spel med tidigare är ungefär som (motsatta förhållandet) Jämföra Alien, Aliens med "Aliens 3" och annan skit som kommit efteråt. Eftersom du uppenbarligen inte spelat de två Insomniac-spelen så kan man möjligtvis beskriva dem mer som Marvels version av (de bra) Arkham-spelen.
Eller för att dra mer på Alien-spåret: Alien Isolation ska ju verkligen inte jämföras med Alien Colonial Marines. Det vore rent bisarrt.

Medlem

Får man önska sig en PS5 Pro med Spider-Man 2 tema till det kanske 😁

1
Skriv svar