MMO-veteranen Jack Emmert jobbar på ett nytt Warhammer-MMO

Robot
MMO-veteranen Jack Emmert jobbar på ett nytt Warhammer-MMO
Medlem

Snälla 40k! Snälla 40k! Snälla 40k! Snälla 40k! Snälla 40k! :DDD

Ja, jag tror att ju mer jag repeterar det desto större är sannolikheten att det inträffar!

The God Emperor protects!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Ett 40k med liknande upplägg som Warhammer Online hade tack!

Medlem

Självklart fantasy, som rpg och mmo är det överlägset bättre lämpat än 40k


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

40K > Fantasy, men hade blivit glad för båda så länge det blir riktigt bra!

Medlem

Förfan snälla MÄNNISKA ge oss ett 40k.
Gör du det som kommer jag kasta mina pengar på dig som om du vore en strippa med stor röv och stora bröst.

Medlem

DOA om det blir 40k. MMO's ska vara fantasy ala wow typ. Drakar, demoner, svärd, magi, det är det som lämpar sig bäst.

Medlem

Jag hade ju själv gärna sett ett 40k mmo men tror det mer hade lämpat sig som ett typ planetside liknande spel. Jag röstar för Fantasy. Verkligen älskade Warhammer Online när det begav sig. Minns att vi brukade naken raida i PvP. Hela laget klädde av sig nakna och chockade motståndarna och vann... Det var tider det. Testade det för nån månad sedan på nån inofficiell server men var ganska dött.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Självklart fantasy, som rpg och mmo är det överlägset bättre lämpat än 40k

Jag är dock sjukt trött på fantasy mmo's och den vanliga formulan 99% av dessa spel följer

Medlem

Fantasy! 40k är för nördar

Medlem

MMO genren har inte utvecklats de senaste 20 åren så det spelar noll roll. Med det sagt, jag älskar, älskar, ÄLSKAR Warhammer, men ett MMO känns dödfött.


signatur

I drank what?

Medlem

40k universumet är så epsikt att man kan spendera 1000-tals timmar i det och bara skrapa på ytan. Potentialen är enorm men man måste ju klara av att göra något vettigt av det med

Medlem
Skrivet av Mirage:

MMO genren har inte utvecklats de senaste 20 åren så det spelar noll roll. Med det sagt, jag älskar, älskar, ÄLSKAR Warhammer, men ett MMO känns dödfött.

*gäsp* Tycker inte någon genre har utvecklats värst mycket de senaste åren? Många nya FPS spel tex är DOA vid release, tex Battlefield. Medans Battlefield 3 och 4 fortfarande är favoriter.

Tyvärr har många nya MMOs gått baka i tiden och har mycket mindre innehåll än MMOs som släpptes för 10 år sedan. Visst, grafiken är bättre men så sjukt dåligt med kontent att det knappt kan kallas ett MMO.

Hade gärna haft ett nytt Warhammer Online, som gör allt orginalet gör och lite till.

Medlem

Hoppas det är likt Warhammer Online.
Jag väljer Fantasy före 40k (för mycket focus på space marines och imperial guard) alla gånger.

Medlem

40K vore tufft. Men det är svårt att göra bra. Tycker Age of Sigmar har för närvarande övertag men det spelar ingen roll. Båda är tuffa om det görs rätt. Önskar de släppte det imorgon!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

40K såklart.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Fantasy PLZZZZ

Medlem

40k vore fantastiskt! Typ 3rd person shooter ala gears of war eller något, Hype!

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

Hoppas det är likt Warhammer Online.
Jag väljer Fantasy före 40k (för mycket focus på space marines och imperial guard) alla gånger.

Hoppa på och lira på privat servern som finns, funnits sen ett år efter vanilla Age of reckoning stängde.

Googla return of reckoning och häng på!

Medlem

Skulle vara på världen som var i första pen & paper rollspelet.
Lite mörkare, Karl Franz var egentligen en mutant som satt på tronen.
Mer historiska inslag, inte riktigt lika high fantasy.

Age of Sigmar känns ju bara blä också.... Fantasy battle kändes ju coolare då.

Medlem
Skrivet av ince:

Hoppa på och lira på privat servern som finns, funnits sen ett år efter vanilla Age of reckoning stängde.

Googla return of reckoning och häng på!

jag har lirat Return of Reckoning en del för några år sen. Tyvärr så är det inte lika kul som det var när spelet var "live".

1
Skriv svar