Senaste inköp av vad som helst
Dumt att köpa en sån efter att jobbet redan är gjort 😉
Jag har mer att såga.
Trodde jag var smart som köpte stor förpackning av de "vanliga" tabletterna, men upptäckte att det är de där vidriga sugtabletterna. :/
<Uppladdad bildlänk>
Är inte det där de som upplöses i munnen? De gillar jag. Har ingen äcklig smak alls och bara sväljer när den lösts upp.
Har av någon anledning svårt med vanliga tabletter så den där är perfekt, om det är den jag tror det är.
Är inte det där de som upplöses i munnen? De gillar jag. Har ingen äcklig smak alls och bara sväljer när den lösts upp.
Har av någon anledning svårt med vanliga tabletter så den där är perfekt, om det är den jag tror det är.
Hahha trodde du svarade på mitt inlägg om General Lös
1# FZ Troll

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X
Trodde jag var smart som köpte stor förpackning av de "vanliga" tabletterna, men upptäckte att det är de där vidriga sugtabletterna. :/
<Uppladdad bildlänk>
Prova att ta dem när du har begynnande migrän med aura om du verkligen vill veta hur långt ett illamående verkligen kan gå, chockerade tom mig som haft det hela livet, fy...
Displate?
Stämmer! Verkar vara en av de få sidor som har stort utbud med "nördtavlor" 😄
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Senaste inköpet var en NVR för inspelning av övervakningskamerorna och en 3TB HDD.
Den skickades från lagret idag.
https://www.megateh.eu/products/acusense-nvr/hikvision-ds-761...
<Uppladdad bildlänk>
De där är skitbra när man är ute någonstans och går och inte har vatten med sig, tycker inte de är vidriga alls, men undrar över varför de satte smak på tabletterna över huvud taget. Sen att de har gjort förpackningarna svåra att öppna bara för det (kanske tilltalar barn), irriterar skiten ur mig då de är svåra att öppna när jag väl behöver dem fort.
Prova att ta dem när du har begynnande migrän med aura om du verkligen vill veta hur långt ett illamående verkligen kan gå, chockerade tom mig som haft det hela livet, fy...
Har migrän auras lite då och då, men det har aldrig påverkat smaken av varken medicin eller mat. Det där varierar från person till person.
Stämmer! Verkar vara en av de få sidor som har stort utbud med "nördtavlor" 😄
Eller hur! Har två ”souls” tavlor hemma på väggen i ”gaming” rummet och är grymt nöjd!
En sån där sticka har jag också införskaffat! Mycket trevlig mackapär - 8bitdo kan sin sak!
Nice! Den kom till ombudet idag, brorsan verkar nöjd över den i alla fall. Kul att du pratar gott om den, då känns det ändå som ett okay köp.
Nice! Den kom till ombudet idag, brorsan verkar nöjd över den i alla fall. Kul att du pratar gott om den, då känns det ändå som ett okay köp.
Kul att han verkar nöjd. Är själv smått lyrisk över den, allt är toppen från design till byggkvalitet och teknik 🙏🏻 Du får testa själv så kommer du också att vilja ha en! 😅
Den är till dig då förstår jag?
Självklart, sitter och rycker i armen på den konstant och sjunger med i "some things never change" medans dottern bara får sitta och titta på.

och tillbehör
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Här skriver vi vad vi köpte senast.
Det senaste jag köpte var en laptop
https://www.komplett.se/product/1223654/demovaror/datorer/dem...
https://i.imgur.com/QelT6L7.jpg
Ett uthomuskök till stugan i Thailand
Du skulle köpt väggar...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Du skulle köpt väggar...
Pengarna tog slut