Senaste inköp av vad som helst

Medlem

Det här fick bli årets första spelinköp

Medlem

Kände att det var dags nu!

Medlem

En pizza till hockeyn!


signatur

Burn in the light.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Gaara:

<Uppladdad bildlänk>

Det här fick bli årets första spelinköp

Läckert! Två fina spel, proppade med kärlek till fansen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean

Så inleder vi det nya året. Lies of P finns visserligen på Game Pass men denna utgåva såg så fin ut att jag köpte den ändå. Den är helt OK. Air Twister är väl ett slags sätt att stödja Yu Suzuki, Cyberpunk 2077: Ultimate Edition ett sätt att börja spela på min PS5 igen (och sugen på Phantom Liberty). The Invincible ser najs ut.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Bagare Brage gör goda saker


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

Köpte en till HomePod till min MacBook så nu har jag stereo👍 Måste säga att jag är verkligen sjukt nöjd för fy s*tan vilket grymt ljud det är och superb stereo separation, fantastisk klart och detaljrikt ljud i riktig super hifi klass. Dessa två små bollarna var värda var enda krona. Jag är verkligen nöjd med detta inköp.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Releasehästryttare

Skittles pulver dricka (inte min bild,men den produkten)

Väldigt udda godissmak på denna, det finns ingen svensk motsvarighet så vitt jag vet, ger den 6/10

Dunkin' Iced coffee brownie batter donut

Denna kan Usa behålla, väldigt söt kaffe, med lite smak av brownie 3/10

Medlem

Gravel på ingång. Nu ska tjocket bort.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

''Byggde'' mitt första egna tangentbord


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Tillskott till skivsamlingen


signatur

Cause i need to watch things die

Releasehästryttare

Helt ok smak, 15:-

Skulle säga att Lidls motsvarihet som kostar 10:- är snäppet bättre.

Skribent

En ny robotdammsugare. Det blev en Roborock Q7 Max, efter att tidigare ha haft en snorbillig och urdum variant av okänt märke som saknade alla former av navigering, men lik förbannat var expert på att hitta den ensamma strumpan eller hårsnodden på golvet för att tugga sig i den, alternativt precisionsmanövrerade sig in mellan benen på en köksstol och blankpolerade golvet under den tills batteriet var slut.

Medlem

Blev en sån här efter ett par års sug efter Ghost of Tsushima finns säkert mer man vill spela igenom då jag knappt spelat Playstation sedan PS3, Bara att vänja sig med handkontroll igen.

Medlem

Ett nytt pass. 400 spänn skulle de ha.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Ett nytt pass. 400 spänn skulle de ha.

Fick ge samma 400 för id kort förra vecka så billigt är det inte! Då körkortet tydligen inte kommer var giltigt till allt längre framöver

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Fick ge samma 400 för id kort förra vecka så billigt är det inte! Då körkortet tydligen inte kommer var giltigt till allt längre framöver

Det är bara på banken. Jag har inte besökt ett bankkontor på 10 år. Finns de ens kvar? Hos myndigheter eller posten kan du fortfarande använda körkort och pass.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Fick ge samma 400 för id kort förra vecka så billigt är det inte! Då körkortet tydligen inte kommer var giltigt till allt längre framöver

Pratade med polisen och frågade om det fanns något som specifikt kräver att du har ID kort och han i pass expeditionen sa "Nej". Jag kör bara med pass, 400 spänn för ett ID kort kan man lägga på annat som är roligare.

Skriv svar