Railway empire 2 - warehouse

Medlem
Railway empire 2 - warehouse

Hej!
Jag försöker förstå hur warehouse fungerar i Railway empire 2. Men det vill sig inte för mig, jag ställer upp ett scenario och hoppas någon kan förstå och förklara.

Jag har fem städer som sitter ihop på rad, A-B-C-D-F.
Till stad A levererar jag majs från station 1.
Mina tågsträckor är alltså A-B B-C C-D D-F samt 1-A
Alla fem städer vill ha majs.

Först - hur får jag tåget som åker mellan station A-B att ta med sig majs till staden B, för att uppfylla deras demand?

Andra - Kan jag få majs till staden F, för att fylla deras demand?

Jag har provat att bygga warehouse, och sedan välja vilken produkt som ska hamna där, men det blir sällan något som kommer in där, allt går till staden A's eget behov och sedan händer inget mer.

Går det inte att ta och ändra routen till manually loading så du väljer själv?
Fina väl att den tar Auto den tar vad som helst, eller freight så den bara tar frakt saker, commercial så den tar endast post å passagerare, och sen manually


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Kan kanske fråga här, hur långt i tiden sträcker sig detta? Jag blandar ihop alla dessa spel, kan man spela det längre fram mot våran tid eller är man fast i äldre tågset?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan kanske fråga här, hur långt i tiden sträcker sig detta? Jag blandar ihop alla dessa spel, kan man spela det längre fram mot våran tid eller är man fast i äldre tågset?

Jag tror enbart äldre tåg, kan inte åren

Skrivet av Hipshot:

Kan kanske fråga här, hur långt i tiden sträcker sig detta? Jag blandar ihop alla dessa spel, kan man spela det längre fram mot våran tid eller är man fast i äldre tågset?

Det går från 1830 till 1930


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Det går från 1830 till 1930

Tack.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

klart det inte går om de heter ABCDF, var fasen är E..

Medlem
1
Skriv svar