Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!
Om jag vinner kommer mina glädjevrål att skaka de mörka traktens grundvalar! Jag ska smida min väg genom blod och eld, styra över de fördömdas skaror och locka fram skräcken hos alla demoner i helvetet! Min triumf kommer att vara lika förgiftad som en elixir av ondska och min glädje kommer att smida nya band med det mörkaste inom mig. Ingenting kan mäta sig med den ondskefulla glädjen jag skulle känna om Diablo 4 blev mitt byte!
Värsta är att genomlida alla dessa kommentarer. Kan bara tänka mig vad folk skriver när det är såna tävlingar med "motivera varför du ska vinna", som skickar in till företag. Ena snyfthistorien efter den andra.
Kan inte mer än att hålla med. Tävlingar borde vara utan denna form av kommentarer och chattar, känns väldigt mycket 2015 social media tävlingar för att driva volym på någon tråd samt "Please leave a like, subscribe and leave a comment".
Gillar dock idéen med att ha "Motivera vinsten med en rolig historia, rim eller what so ever" som sedan publiceras vid eventuell vinst som det varit lite historiskt. De kan vara rätt så skoj.
PC | PS5 | Switch
Kan inte mer än att hålla med. Tävlingar borde vara utan denna form av kommentarer och chattar, känns väldigt mycket 2015 social media tävlingar för att driva volym på någon tråd samt "Please leave a like, subscribe and leave a comment".
Gillar dock idéen med att ha "Motivera vinsten med en rolig historia, rim eller what so ever" som sedan publiceras vid eventuell vinst som det varit lite historiskt. De kan vara rätt så skoj.
Aktiva användare är väldigt viktigt på FZ och har alltid varit det, det är skälet till att vi uppmanade folk att skriva en kort grej om de kände för det. Men man kan hoppa över att både skriva en kommentar och läsa dem.
Ja det ska väl inte handla om varför man "förtjänar att vinna" (dvs varför man förtjänar att få denna grej gratis). Snarare att man ska prestera nåt, och bästa prestation vinner, dvs faktiskt en tävling. Då kan denna grej bara fyndigast rim, en kreativ idé osv. Sånt gillar jag.
Den här tävlingen känns ok än om det i praktiken blir ett lotteri där man uppmanas att skriva i tråden.
Klart dom uppmanar till engagemang och spridning osv, även tjatiga influencers på Instagram. Tävlingarna är ju PR-kampanjer, annars skulle man behöva betala för att delta.