Dickpicks, doxxning, mordhot – hårt spelklimat för svenska streaming-kvinnor

Medlem
Skrivet av Greenz:

Jag tänker inte svara på fler nu!

Som en man som har lidit på många sätt och orsakat lidande för andra, och blivit mobbad under barndomen, så är mäns lidande inte något främmande för mig. Att komma in och klaga på kvinnor som står upp för sig själva och vill ha förändring och klaga på att det är jobbigt med kvinnor som ska klaga hela tiden är inte okej.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, det har antytts att man får vara beredd på att få skit slängd på sig på nätet.

jaha, ja de va då iaf inget som jag antydde

Medlem
Skrivet av Proximately:

Som en man som har lidit på många sätt och orsakat lidande för andra, och blivit mobbad under barndomen, så är mäns lidande inte något främmande för mig. Att komma in och klaga på kvinnor som står upp för sig själva och vill ha förändring och klaga på att det är jobbigt med kvinnor som ska klaga hela tiden är inte okej.

Jag håller inte med dig om att jag klagar på kvinnor! Du har tydligen inte läst att jag INTE VILL ATT NÅGON SKA MOTTA HOT.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Jag håller inte med dig om att jag klagar på kvinnor! Du har tydligen inte läst att jag INTE VILL ATT NÅGON SKA MOTTA HOT.

För att citera dig...

Skrivet av Greenz:

Vilket jäkla gnäll det är. Alltid synd om dessa kvinnor. Vet kvinnorna inte om hur jäkla mycket skit killar få ta? Omg, prova spela med tryhards som sitter och skriker för att man missar ett skott, eller mordhotar en.. Men såklart, stackars streamers som får utstå skit. Herregud, alltid samma jäkla offer mentalitet. Hela tiden.

Det är inte okej att någon får utstå hot. Oavsett. Men alltid är det rubriker och synd om dessa personer.

Jag skrev inte att du vill att någon ska motta hot, men du får nog ta dig en extra koll på vad det innebär att klaga.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

För att citera dig...

Jag skrev inte att du vill att någon ska motta hot, men du får nog ta dig en extra koll på vad det innebär att klaga.

Omg. Det är som att man inte får lov att ha några som helst åsikter i det här landet längre. Ah, men visst.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Omg. Det är som att man inte får lov att ha några som helst åsikter i det här landet längre. Ah, men visst.

...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skriv svar