Asus Rog phone Diablo edition kommer säljas för 7666kr

Medlem
Asus Rog phone Diablo edition kommer säljas för 7666kr

Såg att Asus Rog phone Diablo edition kommer säljas för 7666kr, från imorgon och 3 dagar fram, 16gb ram och 512gb lagring. Det låter löjligt billigt, men sidan verkar legit

https://estore.asus.com/se/rog/90ai00b9-m002x0-rog-phone-6-di...

Garantin på min 5a gick ut för 2 månader senare och vibrationen slutar fungera emellanåt, så funderar själv på att köpa ett ex.

Releasehästryttare

Inte direkt ett dåligt pris men om man nu vill köpa en gaming telefon så köper man väl inte en som är förra gen?

Tack för tips i allafall!

Medlem
Skrivet av Devan:

Inte direkt ett dåligt pris men om man nu vill köpa en gaming telefon så köper man väl inte en som är förra gen?

Typ halva priset, ändå 16gb ram. Den senaste kostar ändå 10000 mer 😅. Har inte direkt stött på något problem med min Rog phone 2 vid spelande, den är ändå 5 år gammal.

Medlem
Skrivet av Devan:

Det gjorde jag för drygt ett år sedan, när min OG ROG Phone gick i backen. Blev en ROG Phone 3, då ASUS dumpade support för deras docka, på de nyare modellerna.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Det gjorde jag för drygt ett år sedan, när min OG ROG Phone gick i backen. Blev en ROG Phone 3, då ASUS dumpade support för deras docka, på de nyare modellerna.

Ville inte uppgradera från 2an, men fick 5an för 5000kr förra året så då fick det gå. Och dockan, kontrollen och telefonen får åka på försäljning. Tycker dockan inte alls är lika bra som till exempel Nvidia Shield.

1
Skriv svar