Läckta videor sägs visa handkontroll och headset med Starfield-tema

Robot
Läckta videor sägs visa handkontroll och headset med Starfield-tema

Kanske något som officiellt visas upp på Bethesda-showen?

#Bethesda, #Starfield


Medlem

Säga vad man vill, men Microsofts plastdesigners är nog de flitigaste i spelindustrin! 😊

Avstängd

Någon som kommer köpa handkontrollen?

Medlem
Skrivet av jontebula:

Någon som kommer köpa handkontrollen?

Fundera på det, tills jag såg en massa regnbågar och kom och tänka på My Little Pony. Är inte 6 år längre


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Fundera på det, tills jag såg en massa regnbågar och kom och tänka på My Little Pony. Är inte 6 år längre

https://kbimages1-a.akamaihd.net/599eeed3-2661-4e30-b880-b42a...

Massa? Jag såg en liten högst upp lol

Och färgerna används av organisationen Constellation i spelet så då får du nog undvika hela spelet


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av gryzor:

Fundera på det, tills jag såg en massa regnbågar

Såg färgmässigt mest ut som en gammal retro logga i 70tals/tidigt 80 tals anda någon regnbåge var det väl ändå inte? 4 färger räcker inte för en regnbåge.

Tycker inte om vita kontroller avskydde utseendet på Xbox 360 kontrollen och den här ser inge vidare ut även om det är ”roligt” att de börjar med genomskinlig plast igen samt att den verkar ha de mer gummerade greppsidorna som är trevligare är de förstas xbsx kontrollerna.

Lite bättre bild från reddit:

Edit: citat och bättre bilder.

KoP
Medlem
Skrivet av jontebula:

Någon som kommer köpa handkontrollen?

Inte så länge jag har en fungerande handkontroll och om den mot förmodan skulle gå sönder så lär det bli en vanlig handkontroll då dessa special edition kontroller oftast är dyrare. 🤔

Medlem

Snygg kontroll, men jag vill se (mera) gameplay!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Snygg kontroll, men jag vill se (mera) gameplay!

Det kommer på söndag

Medlem

Tyckte den var riktigt snygg faktiskt, men skulle inte betala mer för den än vad en ny vanlig series x kontroller kostar.

Geeks Gaming
Medlem

Hade det varit för 10 år sen hade jag köpt direkt. Jag gillar egentligen att köpa snygga spelrelaterade prylar fortfarande men känner allt oftare att det är slöseri med mina pengar.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Tråkigt att de inte gick all in med flygspakar eller nåt mer passande rymdskepps inspirerande kontroller. Färgschemat såg rätt ok ut. Men det känns som low effort plasttyg påse ala fallout 76.

Ambassadör
Xbox

Ser riktigt grymma ut. Snygg som attans.

Hoppas att de gör en Series X limited edition också.


signatur

Jump in.

Medlem

Om det är något Xbox inte behöver så är det fler variationer av samma handkontroll.
Vad man behöver är fler spel.

1
Skriv svar