Spider-Man 2 släpps 20 oktober 2023

Robot
Spider-Man 2 släpps 20 oktober 2023
Medlem

Förstår inte hur man kan vara hypad för det här, gameplay revealen såg bedrövlig ut.

Medlem

Ser riktigt bra ut, hypen är stor. Första spelet var min första platinum, så lär satsa på detsamma i uppföljaren.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av DieZe:

Förstår inte hur man kan vara hypad för det här, gameplay revealen såg bedrövlig ut.

Första spelet var riktigt bra, och det här ser ut att vara mer av samma. Evolution, men ingen revolution.. Inte så konstigt gå att folk är hypade.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Första spelet var riktigt bra, och det här ser ut att vara mer av samma. Evolution, men ingen revolution.. Inte så konstigt gå att folk är hypade.

Jo fast det är ju bara ytterligare ett typiskt Playstation open world spel med spider man skin, har svårt att se hur det kan locka någon men samtidigt så passar ju inte alla spel alla heller

Medlem

Kan man hoppas på ett inhopp av Wolverine i slutet av spelet så det knyts ihop snyggt? Det hade varit fint. Jag undviker trailers men jag förmodar att inget sånt i alla fall syns...för då hade det skrivits om det


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta, mycket action och alla hårda fighter i huvuduppdragen. Kommer att köra igenom huvuduppdragen igen på Miles morales för att värma upp innan detta släpps 💪


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Älskade 1an, ser verkligen fram emot 2an. Bästa är att det är BÅDE Peter och Miles


signatur

I drank what?

Oooo härligt 👌

Ser jag framemot


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Alla spel ska verkligen komma i oktober till höst… Veckans i-lands problem: Vilket spel ska jag välja i oktober?

1
Skriv svar