Dubbla läckor sägs skvallra om The Last of Us 3

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Tja, vi fick ju spela som bebis i Dreamfall Chapters!

Har jag bara fått för mig eller ser man inte från bäbisen i RE Village i början?

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Jag skrev många inte alla.

Dom flesta jag sett har inte förstått spelet och ogillar eller hatar det för att dom inte klarar av att förstå.

Helt rätt.
Man behöver uppnå en alldeles speciellt högre form av medvetande för att verkligen förstå Tlou2.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Jag skrev många inte alla.

Dom flesta jag sett har inte förstått spelet och ogillar eller hatar det för att dom inte klarar av att förstå.

Dom flesta jag har sett som ogillar spelet har rimliga tankar om varför det är dåligt. (Obs jag räknar inte in idioterna som gnäller om hbtq osv)

Medans många som gillar det är typ som dig och påstår att man inte har förstått om man inte gillade storyn.

Vad i spelet är det som är svårt att förstå? ( eftersom jag inte vet så har jag förmodligen inte förstått)

Medlem
Skrivet av Ralf:

Dom flesta jag har sett som ogillar spelet har rimliga tankar om varför det är dåligt. (Obs jag räknar inte in idioterna som gnäller om hbtq osv)

Medans många som gillar det är typ som dig och påstår att man inte har förstått om man inte gillade storyn.

Vad i spelet är det som är svårt att förstå? ( eftersom jag inte vet så har jag förmodligen inte förstått)

Många tror Joel är en snäll kille som aldrig gjort nå dumt.

Många förstår inte slutet utan vill ha ytterligare dödande, mest för sin egnas skull och inte karaktärens.

Folk som inte gillar spelet för göra det men när man skriver många så menas det inte alla vilket också folk har svårt att förstå.

Samt om folk nu ogillar/hatar vissa spel varför gå in och skriva i varje sån tråd?
Scrolla vidare så kan folk som är intresserade få diskutera.

Jag går inte in i trådar om spel jag inte gillar eller har intresse för.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av robbis:

Har jag bara fått för mig eller ser man inte från bäbisen i RE Village i början?

Har jag helt glömt bort i så fall.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Många tror Joel är en snäll kille som aldrig gjort nå dumt.

Många förstår inte slutet utan vill ha ytterligare dödande, mest för sin egnas skull och inte karaktärens.

Folk som inte gillar spelet för göra det men när man skriver många så menas det inte alla vilket också folk har svårt att förstå.

Samt om folk nu ogillar/hatar vissa spel varför gå in och skriva i varje sån tråd?
Scrolla vidare så kan folk som är intresserade få diskutera.

Jag går inte in i trådar om spel jag inte gillar eller har intresse för.

Jag håller med dig om att det ibland känns idiotiskt med alla som går in i trådar om spel dom inte gillar och skriver just att dom inte gillar spelet.
Men i det här fallet är det ju så att många älskade ettan och sen var besvikna på händelserna i tvåan. Och eftersom nyheten handlar om en eventuell trea i serien känns det ändå rimligt att uttrycka sina åsikter om senaste delen i serien och hur nästa del kan bli.

Och sen vet jag inte vad det finns att förstå? Jag har alltid tänkt att tanken bakom spelet är att visa att våld föder våld och skapar en oändlig hämndspiral och att Ellie bröt den? Har jag missat något?

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

En vuxen Ellie hade varit intressant att få se.

Sen vore det ju kul om hon träffar på sin pappa.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Spelet gav mig kort sagt inte den upplevelse som jag hade hoppats på. Önskade mig mer av känslan som jag upplevde när jag spelade det första spelet. En slags vemod som övergick i värme och hoppfullhet. I tvåan upplevde jag enbart mörker och hat, vilket inte gav mig något.

Dessutom tyckte jag att slutet var ett makalöst antiklimax.

Med det sagt tycker jag manus osv var bra. Kan se spelets storhet. Kag gav det rent av en femma i betyg. Men jag tycker likförbannat inte om det.

Begriplig kritik. Tvåan är ett mörker och långt ifrån någon skrattfest. Jag gillade dock att det var så deprimerande och hur huvudkaratärerna fick lida rejält. Förstår dock er som inte gör det.

12
Skriv svar