GTA V finns nu på Game Pass
Har redan fått GTAV gratis flera ggr.
Inte för att det spelar nån roll
Fett imponerande att ett ps3-spel får spelsidor att skriva om dom
Och än mer imponerande att vi faktiskt läser det...
Jag tror det här är tredje gången de lägger till GTA5. Sist tror jag det låg på passet i 6 månader.
Ja, jag har i alla fall spelat det tidigare. Kom hit för att skriva det. Men så kom jag på att det kanske är nya utgåvan som lagts till och tidigare har det varit "vanliga"? Tänker:
Tidigare:

Nu:

No?
Ett av de bästa spelen som gjorts och precis som wow lever det kvar pga spelarna... GTA V har dessutom moddar och uppgraderingar av motorn. Vem e bitter nu? Finns många spel som inte borde vara stora nu men det det är ju spelarna som gör spelet...
1# FZ Troll
Ett av de bästa spelen som gjorts och precis som wow lever det kvar pga spelarna... GTA V har dessutom moddar och uppgraderingar av motorn. Vem e bitter nu? Finns många spel som inte borde vara stora nu men det det är ju spelarna som gör spelet...
Ah säkert, själv har jag aldrig hört talas om det.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Jag tror det här är tredje gången de lägger till GTA5. Sist tror jag det låg på passet i 6 månader.
Dock är det första gången som next gen-versionen med ray tracing läggs till.
Vilken version är det?
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Det släpptes väl på Xbox 360 också?
Ah säkert, själv har jag aldrig hört talas om det.
Är du på riktigt? Äh, f’låt…såg ditt anv.namn nu…du behöver inte svara 😊
Vilken version är det?
Både Xbox One och Series X|S.
Jump in.
Men hatar inte utgivare Game Pass?
Njae det tror jag inte. Vissa gör säkert det såklart men jag antar att rockstar inte hatar pengar 😁
Njae det tror jag inte. Vissa gör säkert det såklart men jag antar att rockstar inte hatar pengar 😁
Helt säkert på att jag läste någonstans från en CEO om att han hade pratat med alla utgivare och de hatar Game Pass?
Helt säkert på att jag läste någonstans från en CEO om att han hade pratat med alla utgivare och de hatar Game Pass?
Ja det lär finnas åtminstone en utgivare där ute som ogillar GP.
Men hatar inte utgivare Game Pass?
Trots att GTA 5 fortfarande säljer bra kan just äldre spel som "sålt klart" vara fördelaktigt att slänga upp på en prenumerationstjänst. Det tror jag alla utgivare är med på.
Kommande GTA 6 däremot kommer inte dyka upp på gamepass eller liknande tjänst i första taget.
Det hade varit intressant läsning! Vart var han CEO någonstans?
Det hade varit intressant läsning! Vart var han CEO någonstans?
https://www.msn.com/sv-se/noje/spel/playstation-chefen-h%C3%A...
Han är Chef över PlayStation. Han gör rätt för sitt smeknamn.
https://www.msn.com/sv-se/noje/spel/playstation-chefen-h%C3%A...
Han är Chef över PlayStation. Han gör rätt för sitt smeknamn.
Vad är hans smeknamn?
Tja, jag greppar poängen men det känns lite väl hyperboliskt, speciellt med tanke på att Sony faktiskt gör något liknande