Star Wars Outlaws planeter är stora som "två eller tre" Assassin's Creed Odyssey-zoner
Jag saknar Ps3/360-eran då sandlådorna var lagom stora.
Alla spel behöver inte vara gigantiska...!
Jag hade en rätt stor sandlåda när jag var barn...
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Hur ska dom fylla alla kartorna. Med tonvis av meningslösa collectables? Tears of the Kingdom var lagom stort och det plöjde jag ändå 310 timmar i innan jag besegrade slutbossen. Och jag har ändå några sidequests och ett par grottor kvar att finna (alla shrines är iaf fixade)
Inte för stort nu för fan, kom igen. AC spelens stora nackdel den senaste tiden är att kartorna är för stora och att man bara strött runt lite meningslöst dravel. Jag har inget emot att hitta allt på kartan, dock måste det vara greppbart. Känns synd att utvecklare lägger tid på saker som få ens orkar leta upp eller göra bara för att kartan är för stor.
When you can't go better, go bigger.
Handgjorda låter iaf bra. Känner jag Ubisoft rätt betyder det nog bara att dom låtit en AI-robot skapa innehållet för att kunna styrka sitt påstående.
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor
Tittade på gameplay trailern igen. Det är ett hyfsat stort område runt basen hon infiltrerat och rymdhamnen. Man ser ett antal andra byggnader och annat runtom i terrängen. Men tiden att ta sig på ner till rymdhamnen från basen är bara en minut med speeder. Eftersom man kan ta sig runt så snabbt, känns det som områdena inte får vara för små heller. Hur många olika planeter man kan besöka bestämmer spelets totala storlek.
Jag är i alla fall försiktigt optimistisk. Är betydligt mer intresserad av Star Wars Outlaws än Avatar-spelet.
verkar vara lite för mycket "woke" synd, jag gillar star wars ipét
Inget jag läste in, nyfiken på vad du syftar på om du skulle vilja utveckla?
Inget jag läste in, nyfiken på vad du syftar på om du skulle vilja utveckla?
Antar att det följer tankebanan Disney = bad, Disney = woke. Men jag är också intresserad av vad som skulle vara woke i det här spelet.
Problemet med Odyssey var att det tog 100 år att ta sig någonstans till fots och även via häst. Om man här har någon form av farkost att sig runt med som är snabbare än hästen så blir det säkert bra! Men jag tycker inte riktigt det är ett problem heller om man som i många open world spel kan teleportera sig mellan checkpoints.
verkar vara lite för mycket "woke" synd, jag gillar star wars ipét
Antar att spelet är "woke" pga av att huvudkaraktären är en kvinna?
Antar att spelet är "woke" pga av att huvudkaraktären är en kvinna?
Att vara kvinna räcker inte längre. Hon såg rätt bra ut också, och inte tillräckligt mörkhyad. Säkert hetero också eftersom hon inte berättade om sin flickvän inom 30s. Big no-no i woke-världen.
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor
En hel planet är inte större än två eller tre av AC Odysseys pyttesmå levlade zoner?!
Vad fjuttigt. Hoppas Starfields planeter är mycket mycket större och friare.
Sen verkar det vara fem planeter det handlar om. Förhoppningsvis finns det mycket kul att göra och en bra story iallafall.
..eftersom hon inte berättade om sin flickvän inom 30s. Big no-no i woke-världen.
Hahaha hatar när serier och filmer gör detta.
Kvinnlig karaktär nämner i förbifarten något onödigt om hennes fru. 😆
Ser framför mig hur producenterna ritar en bock på sin Hollywood lista.
Ser dock inte heller hur spelet är woke.