Retro sticka 10 000 SPEL

Inaktiv
Retro sticka 10 000 SPEL

Hej kära forum!

Har på senare tid fått reklam riktad mot mig "RETROWAVE - 10 000 RETROSPEL".
Kopplas in i Tvn + 2 kontroller för bra pris! Blir sugen på att slå till. Någon som köpt en sådan sticka och kan rekommendera? Vad är skräp och vilken sticka rekommenderas? Antar att det finns mycket skräp där ute men säkerligen något legit också

Medlem

Har inte testat stickan i fråga själv men baserat på Youtube-recensioner verkar det vara dynga. Köp en Raspberry Pi istället om du vill lira retro.

Medlem

LTT hade en video om sådana där stickor (och liknande produkter) rätt nyligen.

https://youtu.be/51foBSsRpJk?si=kO7SLLdSzl0XsyfD

Men för att summera så kommer du inte att hitta någon som är "legit" utan alla är billigt skräp utan några licenser till spelen. Kontrollerna i de jag har sett har sett ut som PS-kontroller men är såklart bara dåliga kopior till de priserna.

/ LordDaimos

Medlem

Du får vad du betalar för helt enkelt. Många är buggiga och en stor del av spelen fungerar knappt, men som tur är är stickan billig.
Om du letar efter kvalitet är det Raspberry PI att rekommendera.

Backloggens befriare

Du kan swisha mig halva summan och se det som en bra deal att du slapp skiten.

signatur

Ad hoc addendum

KoP
Medlem

Fylld med 10.000 piratkopior som dom inte har någon som helst rättighet att sälja eller distribuera. 😐

Medlem

10000 spel kommer det inte finnas, 100% att det är massa dubletter, precis som det var på 80-talet med pirtatkasseterna med "100" spel till

signatur

IDKFA

KoP
Medlem
Skrivet av mrFluffy:

10000 spel kommer det inte finnas, 100% att det är massa dubletter, precis som det var på 80-talet med pirtatkasseterna med "100" spel till

Ja det brukar vara minst 100 st. olika reskinnade varianter utav Mario Bros. på sådana där samlingar med tusentals spel. 😂

Medlem
Skrivet av KoP:

Fylld med 10.000 piratkopior som dom inte har någon som helst rättighet att sälja eller distribuera. 😐

Toppat med en rootad version av Android man inte har en aning vad det följer med för något på.

1
Skriv svar