Lollipop Chainsaw-remaken försenas till 2024
"Originalet utvecklades av Grasshopper Manufacture och släpptes till Playstation 3 och Xbox 360 under 2021."
Nej, det släpptes 2012
haha! XD
Fixar.
"Writer and Fighter"
haha! XD
Fixar.
Hon heter Juliet Starling förresten, med ett ”a” 😆
Hon heter Juliet Starling förresten, med ett ”a” 😆
Men vad fan! Jag har helatiden trott hon hette Sterling 🤣
"Writer and Fighter"
Juliet Sterling Silver hade lätt funkat!
Ännu en dag i paradiset.
De borde låta James Stephanie Sterling spela karaktären
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro
Har fortfarande kvar mitt exemplar till Xbox 360. Vill minnas att det var helt fantastiskt sjuk humor och asgrym musik i det här spelet! Brukar vanligtvis inte vara så intresserad av remakes men det här kommer jag definitivt att skaffa sen när det väl släpps.
Har fortfarande kvar mitt exemplar till Xbox 360. Vill minnas att det var helt fantastiskt sjuk humor och asgrym musik i det här spelet! Brukar vanligtvis inte vara så intresserad av remakes men det här kommer jag definitivt att skaffa sen när det väl släpps.
Håller med. Musik och gameplay som inte tog sig själv på så stort allvar gjorde detta till en jävligt rolig titel. Ska lätt spela remaken
I drank what?
Jaså remake vad har jag missat men vad jag har sett av det verkar det helt habilt spel
Vad jag kan minnas så var det en totalt medioker affär när det kom, låg mellan 4-6 i recensioner. Såldes väl främst till "Hö Hö"-snubbar med en femårings mognadsgrad.
Ändå smått fantastiskt att det får en remake.
Todd Howard is a Cunt
Har orginalet på ps3, ett av de mest udda spelen i min samling. Spelbart absolut, kreativt och totalgalet spel.