Microsoft ska stänga Xbox 360-butiken nästa år
Xbox 360 var nått MS kunde vara stolta över, sen gick det utför vad gäller xbox.
Xbox 360 var nått MS kunde vara stolta över, sen gick det utför vad gäller xbox.
Series S får väl anses vara en riktig bromskloss, men prestandan sett till lanseringspriset på XSX bör ju objektivt ses som bra.
Series S får väl anses vara en riktig bromskloss, men prestandan sett till lanseringspriset på XSX bör ju objektivt ses som bra.
Ja det är personlig smak men deras fokus på att erbjuda en potatisvariant eller prenumerationstjänst är inget som att jag väljer ha en xbox.
Kommer aldrig glömma Xbox360 och alla fina minnen den gav mig. Spelade coop med mina bröder och vänner i princip varje kväll. SKATE, Halo, Call of Duty, Castle Crashers, Bomberman för att nämna några. Sen kom massa fina singleplayer lir också. Bioshock, Lost Odyssey, Mass Effect, Batman Arkham Asylum. En minst sagt gyllene tid för mina tonår ❤️
Kan hålla med om att Xbox One var en förlorad generation, men personligen har jag börjat spela mer och mer på Series X. De får gärna släppa stora spel oftare, men tycker mig ana en uppryckning.
En Bamseponny av folket
Kan hålla med om att Xbox One var en förlorad generation, men personligen har jag börjat spela mer och mer på Series X. De får gärna släppa stora spel oftare, men tycker mig ana en uppryckning.
Ja kanske det.
Men det känns som en överflödig konsol för mig som har Nintendo, PC, PS och whatever 😅
Bortsett från det konstiga med MS points som betalning så var Xbox 360 eran helt j-vla fantastisk. Det var den bästa eran för singleplayer DLC:s. RDR Undead Nightmare, allt till Mass effect 1-3, Gta 4, Dragon Age eller Left Behind till TLOU, annan konsol men ändå. Kanske är nostalgisk men känns som att man kunde räkna med att ens favoritspel alltid skulle utökas med en eller flera maffiga singleplayer DLC framöver. Nu är fokus ofta på annat när det kommer till DLC där Rockstar är den största boven och CD Project Red en av få ljusglimtar när det kommer till DLC.
Ja kanske det.
Men det känns som en överflödig konsol för mig som har Nintendo, PC, PS och whatever 😅
Det förstår jag! En robust pc gör ju Series X mindre viktig.
En Bamseponny av folket
Ja de kan va stolta över det största hårdvaruhaveriet i historien vad gäller konsoller.
Ja de kan va stolta över det största hårdvaruhaveriet i historien vad gäller konsoller.
Jahaha det hade jag helt glömt bort.
Fick ju tom själv 2 konsoler som havererade. (MS bytte dom utan krångel)
Visar ju bara hur bra det var
Ja det var ett haveri som hette duga. Ändå bleknade det då konsolen erbjöd så jäkla mycket underhållning.
Ännu en dag i paradiset.
Oh! Hade helt glömt. Red Ring of Death hände mig. Minns att jag spelade nåt da Vinci-uppdrag i Assassin's Creed Brotherhood, och plötsligt... *Xbox says no*
Det absurda är att jag blir nästan lite glatt nostalgisk?
En Bamseponny av folket
YLOD på Ps3....