Xbox Series X får officiella konsolomslag med olika teman
Varför skulle man vilja ha en konsol med blå kamouflage? Sen är kamouflage den lataste designen som finns. De ville släppa skins, men orkade inte anstränga sig med designen. Nej, jag är inte imponerad.
Usch, vad negativ jag låter. Jag har inte fått morgonkaffet än, så jag blir trevligare efter det. 😀
Starfield-varianten såg inte så tokig ut. Annars har jag aldrig varit något fan av specialdesignade konsoler (annat än som samlarföremål i glasskåpet). I vardagsrummet vill jag ha stilrena konsoler.
Skins till konsol påminner om Playstation (1) tiden. Det var ju ett fiffigt sätt dom löst det hela på, men jag skippar.
Inte att förglömma fronterna till Xbox 360 😅
Gillade Starfield-varianten. Men då måste jag köpa handkontrollen också för annars går min OCD-mätare i botten. #ilandsproblem
Din vänliga kvartersrecensent.
Hoppas de släpper ett helvitt skin, svårt att matcha in min series X med min i övrigt vita setup just nu
Annars är det här en billig lösning

Varför skulle man vilja ha en konsol med blå kamouflage? Sen är kamouflage den lataste designen som finns. De ville släppa skins, men orkade inte anstränga sig med designen. Nej, jag är inte imponerad.
Usch, vad negativ jag låter. Jag har inte fått morgonkaffet än, så jag blir trevligare efter det. 😀
Fråga jänkarna. Där är ju camo populärt. Sen att dom släpper den här, ja dom har ju reden produkten så varför inte.
Nej men när Luleå Hockey kommer med en variant köper jag den direkt
Det känns lite som att det skulle kunna hända. Eller någon 3de part. Kanske till och med designa själv via Xbox Design Lab?
Det känns lite som att det skulle kunna hända. Eller någon 3de part. Kanske till och med designa själv via Xbox Design Lab?
Oh, det här känns ju verkligen som något som borde komma till Xbox Design Lab
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Å ena sidan kul grej. Men å andra sidan ser jag inte min burk alls då den står under skrivbordet så ganska så bortkastade pengar för min del.
Inte billiga skal heller...
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag håller med om att blått kamouflage är otroligt fult. Det roliga är att den sortens kamouflage har mer eller mindre noll militärt värde (annat än möjligen på flyglans undersidor och på båtar). Om jag inte minns fel så tog den amerikanska flottan fram mönstret för att spill inte skulle synas på personalens arbetskläder. Tufft värre!
Mönstert i mitten var dock helt ok. Inget jag skulle betala för dock. Konsoller ska synas så lite som möjligt.
Inte att förglömma fronterna till Xbox 360 😅
Det var det första jag kom att tänka på! Gillade dem! Detta är kul men hade gärna sett en riktig specialutgåva av XSX då jag ändå måste köpa ny konsol. Men men. Detta är ju onekligen next best thing. Får anta att Webhallen och andra butiker också tar in dessa sen.
Jag kan inte sluta tänka på att ryggen liksom är bar…
Oh, det här känns ju verkligen som något som borde komma till Xbox Design Lab
Verkligen, förhoppningsvis med möjlighet att ladda upp egen bild som de sedan printar ut och anpassar också. Samt möjligheten att kombinera designer som nuvarande kontroller har! Vore riktigt trevligt!
Jag kan inte sluta tänka på att ryggen liksom är bar…<Uppladdad bildlänk>
Täcka över vents och kontakter är nog inte att rekommendera?
Frän grej i alla fall, även om jag själv hellre hade köpt en Starfield special edition-konsol.
Jump in.
Täcka över vents och kontakter är nog inte att rekommendera?
https://img-prod-cms-rt-microsoft-com.akamaized.net/cms/api/a...
Frän grej i alla fall, även om jag själv hellre hade köpt en Starfield special edition-konsol.
Paja inte min meme med logic!
Paja inte min meme med logic!
Haha sorry
Jump in.