19 Game Pass-spel har nu släppts på Geforce Now

Robot
19 Game Pass-spel har nu släppts på Geforce Now

Streama bland annat WH40K: Darktide, Valheim och The Texas Chain Saw Massacre.

#nyhetstips

Medlem

Varför släpper de inte en väloptimerad app till xbox ?!

Medlem
Skrivet av dummle112:

Varför släpper de inte en väloptimerad app till xbox ?!

Folk klagar på Epic Launcher, men Xbox appen är definitivt sämre och mindre användarvänlig. Jag försöker att använda den så lite som möjligt och går oftast in via webläsaren istället för xCloud både på steam decken och PC:n, det är bara i enstaka fall då jag vill installera spelen som jag motvilligt startar xbox appen på datorn.

Medlem
Skrivet av robbis:

Folk klagar på Epic Launcher, men Xbox appen är definitivt sämre och mindre användarvänlig. Jag försöker att använda den så lite som möjligt och går oftast in via webläsaren istället för xCloud både på datorn och PC:n, det är bara i enstaka fall då jag vill installera spelen som jag motvilligt startar xbox appen på datorn.

Jag är ute efter en geforcenow app till xbox

Medlem

Jag antar att detta betyder att man kan köra spelen med mus och tangentbord? Iom att de inte körs på Xbox. Det är annars det stora problemet med Xcloud enligt mig.

Skribent
Skrivet av Hullken:

Jag antar att detta betyder att man kan köra spelen med mus och tangentbord? Iom att de inte körs på Xbox. Det är annars det stora problemet med Xcloud enligt mig.

Yes, det är pc-versionerna av spelen.

Medlem

Men att de kommer via Game pass betyder inte att man slipper betala för GFN va? Alltså utöver gratisvarianten på 1 timme i taget?

Skribent
Skrivet av Hullken:

Men att de kommer via Game pass betyder inte att man slipper betala för GFN va? Alltså utöver gratisvarianten på 1 timme i taget?

Precis, man måste fortfarande pröjsa för GFN.

Medlem

Vad hände egentligen. Gamepass bara sprudlar av spel. Helt plötsligt. Jag fick en liten chock igår. Kan jag inte spela age of empires normalt? Eller civ liknande spelet? Det bara var hur många spel som helst där helt plötsligt. Kan jag spela dom med kontroll?

Medlem
Skrivet av dummle112:

Funkar inte geforce now i webbläsaren? Har inte testat själv men är sugen på att skaffa det framöver

Medlem

Hade inte ens lagt märke till nyheten, att Nvidia hade sin egen streamingtjänst hade helt gått förbi mig tills jag började söka efter nya streaming-tjänster nu i veckan. Känner att jag inte är nöjd med kvaliteten på spelen när man lirar över Xbox Cloud. Men damn. Provade GeForce Now Premium and it's a blast. Delayen är märkbart mindre än mot Xbox Cloud och bildkvaliteten är helt överlägsen.

I samband med detta så har jag nu ordnat så jag har PC Game Pass (istället för Ultimate) och Nvidias GeForce Now. Känns som en lättnad. Provade att köra Rocket League via GeForce Now och det var bra. Jag kommer inte byta över från att köra lokalt där men det kändes doable ändå.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av dummle112:

Skrivet av robbis:

Funkar inte geforce now i webbläsaren? Har inte testat själv men är sugen på att skaffa det framöver

Finns geforcenow på samsung tvs.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Finns geforcenow på samsung tvs.

frågan är... finns samsung på geforcenow?!

Medlem
Skrivet av robbis:

frågan är... finns samsung på geforcenow?!

Finns Playstation i Bloodborne?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jodå, det funkar finfint. Provade deras app på min PC men det funkade inte. Men webbläsaren får det no problem med.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jodå, det funkar finfint. Provade deras app på min PC men det funkade inte. Men webbläsaren får det no problem med.

Då borde det ju funka direkt på steam decken då

1
Skriv svar