Armor Expert Reacts To Video Game Arms & Armor
Såg det här roliga klippet på Youtube. Är det viktigt för er att rustningar och vapen i spel är realistiska eller godtar ni vad som helst?
Personligen är gameplayet viktigast men om det finns någon slags verklighetsförankring i hur saker och ting ser ut så är det ju ett plus.
Det behöver inte vara så verklighetstroget i hur det ser ut för egen del. Bara det täcker det mesta av kroppen så räcker det för mig.
Jag kanske är konstig men har inte lika stort problem att man röjer runt med ettt Buster Sword ifrån FF7 kontra att man har skydd som bara täcker bröst och kön.
Har lite svårt för när det blir alldeles mycket krimskrams och spetsar och grejer. Jag kan inte skaka den där tanken om att "det här hade fastnat överallt", Det något häftigare utseendet väger inte tyngre i vågskålen.
Det får gärna se funktionellt ut, något som hade fungerat bra. Jag är mer benägen att tycka om det då men undantag finns alltid.
Väldigt intressant video förresten, brukar gilla Gamology som gör liknande innehåll.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT