Ed Boon äter heta vingar och pratar om Mortal Kombat
Trodde det stod Edward Blom först. Det hade jag velat se
Gordon Ramsey har varit med två gånger.
"Writer and Fighter"
Gordon Ramsey har varit med två gånger.
Du kopplar ihop Gordon med Edward?! 🤪
Ännu en dag i paradiset.
Du kopplar ihop Gordon med Edward?! 🤪
Haha, matprofil som matprofil! Nä, men tipsade bara om ett roligt avsnitt nu när inte Blom är med
"Writer and Fighter"
Intervjuerna är riktigt bra. Sjukt bra frågor och gästerna har en tendens att verkligen öppna sig.
Sean är en psykolog när det kommer till intervjua. Har du märkt hur han speglar precis vad gästerna gör för att få dem bekväma? När de visar att det är starkt, så visar han att det där starkt. Samma om de dricker, då dricker han också. Liksom få dem att känna att han är med på deras resa.
"Writer and Fighter"
Sean är en psykolog när det kommer till intervjua. Har du märkt hur han speglar precis vad gästerna gör för att få dem bekväma? När de visar att det är starkt, så visar han att det där starkt. Samma om de dricker, då dricker han också. Liksom få dem att känna att han är med på deras resa.
Japp, han är riktigt vass som intervjuare och väldigt omtyckt i kändiskretsen med ryktas det om.
Sjukt givande intervjuer
Sean är så karismatisk person, USAs svar på Mauri
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop
Det var ett bra avsnitt, han verkar vara en trevlig kille. Har inte riktigt haft koll på vem han är alls innan.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Japp, han är riktigt vass som intervjuare och väldigt omtyckt i kändiskretsen med ryktas det om.
Sjukt givande intervjuer
Hot Ones är en av de mest briljanta showerna någonsin. Och Sean Evans är kanske den bästa intervjuaren på flera decennier.
Han har ett grymt bra researchteam bakom sig också som tar fram *riktigt* obskyra detaljer och genuint intressanta frågor att ställa.
Är en riktigt bra kombo, och när man lägger till adrenalinet som flödar av Da Bomb Beyond Insanity, då blir det underhållning av.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Han har ett grymt bra researchteam bakom sig också som tar fram *riktigt* obskyra detaljer och genuint intressanta frågor att ställa.
Är en riktigt bra kombo, och när man lägger till adrenalinet som flödar av Da Bomb Beyond Insanity, då blir det underhållning av.
Är väl han själv som stått för researchen, huvudsakligen? Åtminstone i äldre säsonger vill jag minnas att han själv sagt det, nu har de väl en budget att jobba med, förstås.
Oh ja. Men om inte jag minns fel arbetade han som redaktör på tidningen Complex och har även varit en sväng i reklambranschen. Så han fattar ju hur det funkar. Det var ju därför Hot Ones hade mycket rappare i början. Det fanns en logisk koppling mellan dem via Complex.
Han är Nardwar i lightversion utan den jobbiga personligheten.
Din vänliga kvartersrecensent.
Är väl han själv som stått för researchen, huvudsakligen? Åtminstone i äldre säsonger vill jag minnas att han själv sagt det, nu har de väl en budget att jobba med, förstås.
Vill minnas att han tackat sitt team för det när det kom på tal i något av de senare avsnitten - har ju blivit en drös säsonger så det kan säkert ha ändrats också, som du är inne på. Samtidigt verkar han ödmjuk, och det är inte alls omöjligt att han helt enkelt inte vill ta åt sig äran så mycket.
Oh ja. Men om inte jag minns fel arbetade han som redaktör på tidningen Complex och har även varit en sväng i reklambranschen. Så han fattar ju hur det funkar. Det var ju därför Hot Ones hade mycket rappare i början. Det fanns en logisk koppling mellan dem via Complex.
Han är Nardwar i lightversion utan den jobbiga personligheten.
Ohja, jag säger definitivt inte att han inte har ordentliga skills när det kommer till både att intervjua och att läsa/förstå och ta reda på saker om ändra. Har själv länkat honom någon gång på forumet innan, han är en imponerande person!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Snarare Mauri som är ett svar på USA:s Sean.😉
Jag har faktiskt provat Da Bomb Beyond Insanity. Har något fel så jag är mer eller mindre immun mot chili. Med det menar jag min smaklökar i munnen, magen och allt annat kan fortfarande bli fucked! Så jag gillar chilisås för jag kan känna smakerna och inte bara hetta, men Da Bomb Beyond insanity är fan hemsk. Den smakar bara surt, beskt och konstigt. Så stay away!
"Writer and Fighter"
Jag har faktiskt provat Da Bomb Beyond Insanity. Har något fel så jag är mer eller mindre immun mot chili. Med det menar jag min smaklökar i munnen, magen och allt annat kan fortfarande bli fucked! Så jag gillar chilisås för jag kan känna smakerna och inte bara hetta, men Da Bomb Beyond insanity är fan hemsk. Den smakar bara surt, beskt och konstigt. Så stay away!
Den är verkligen värst. Bara vidrig. Testade däremot the last dab och blev lite besviken. Hade förväntat mig mer kick i den. Den hade bra smakprofil dock.
Den är verkligen värst. Bara vidrig. Testade däremot the last dab och blev lite besviken. Hade förväntat mig mer kick i den. Den hade bra smakprofil dock.
Jag har faktiskt på listan att beställa The last dab. Har fått bilden av att den inte alls är stark nog för att vara sist, men å andra sidan lär ju smaklökarna för de flesta vara så mycket on fire vid det laget att ketchup lär kännas starkt haha.
Men alla verkar ju säga att den smakar gott.
"Writer and Fighter"
Jag har faktiskt på listan att beställa The last dab. Har fått bilden av att den inte alls är stark nog för att vara sist, men å andra sidan lär ju smaklökarna för de flesta vara så mycket on fire vid det laget att ketchup lär kännas starkt haha.
Men alla verkar ju säga att den smakar gott.
Den är väldigt god. Rekommenderas varmt.
Kanske det är dags för att redaktionen kör Hot Ones-race.