Sony håller State of Play om kommande tredjepartsspel i dag
Baby Steps? Såg sjukt konstigt ut bara. Som någon som är hög på syra som försöker gå runt normalt
baby steps är ju gjort av samma utvecklare som gjorde QWOP en gång i tiden (och även det minst lika frustrerande "getting over it"), så det var ju inte helt taget ur luften, även om det nog såg lite konstigt ut för folk som inte har nån aning om vad det är eller varför.
Rebirth trailern var bland den bästa trailern någonsin.
Word. Jag blir helt pirrig. Fick sluta kolla till slut. Men det ser ut att bli riktigt jävla bra. <_<
Tillägg: Tycker Baby Steps ser lika frustrerande som kul ut. Hoppas verkligen att han går balansgången väl mellan för mycket och för lite humor.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Nu snabbkollade jag bara men var det inte nya banor i vr läget? Som en gratis dlc?
Vill gärna köra genom re4 remake igen i vr om det kommer till pc.
Jag vet inte har inte kollat än
Re village var iaf exakt samma banor.
Jag vwt inte status på VR modden till Re4 remake på PC. Har du kollat in den?
Resident evil VR moddarna på PC ör bland dom bäst gjirda VR moddarna där ute.
Jag har kört Re2 Remake och Re7 i VR på PC 👌
EDIT: Har nu kollat trailern, det är vanliga Re4 Remake men i VR.
Mercenarys eller det andra DLC funkar tyvärr inte i VR.
Känns riktigt bra att man väntat och inte wastade spelet på tråkigt pankaksläge.
Ghosts busters såg helt ok, tror dock inte set är nått spel för mig.
Det beror vem du frågar, jag själv använde min dator så lite att jag gav bort den till min syster. Men jag antar att det kan vara svårt för pc master race att förstå att folk föredrar att gibba på konsoler?
Så klart finns det undantag, hade du en potatis?
Ja för mig är det helt oförstående att man väljer att köpa spel till ett stängt system om alternativ finns.
🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc
Ja det är oroväckande för Elder Scrolls och Fable:(
Ser bara bättre och bättre ut ju mer dom visar. Åååh jag som inte spelat Miles Morales än heller och så kommer AC Mirage I oktober också🤣
Tog bara 7-8 timmar att spela igenom Miles Morales så det hinner du 😎
Frpn Playstation bryr jag mig bara om PSVR2.
Håller med. Även om det finns en massa kul VR (och även då PSVR2) spel så känns det fortfarande lite torrt på PSVR2 fronten. Jag hade hoppats på mer från dag 1. O när jag säger "mer" så tänker jag lite större titlar då.
Fortfarande ingen Half-Life Alyx till exempel, skärp er Sony!
Håller med. Även om det finns en massa kul VR (och även då PSVR2) spel så känns det fortfarande lite torrt på PSVR2 fronten. Jag hade hoppats på mer från dag 1. O när jag säger "mer" så tänker jag lite större titlar då.
Det ör ingen brist på spel till PSVR2 men har man spelat myclet PCVR eller Quest så upplevs en stor del enbart som portningar från dom plattformarna.
Men när nu PSVR2 är ikapp och spelen börjar släppas mer eller mindre samtidigt kan PSVR2 versionen mycket väl vara den bästa versionen.
Jag har bara 3 spel till PSVR2, planerar att köpa Synapse och kanske kommande Vampires the Masquerade spelet. Har bara inte kommit för mig då man är i situationen "för myclet att spela" och då räknar jag bara VR spel 😅
Äsch, gå och spela lite golf. Och då menar jag inte TLOU2.
Om man har Quest eller PC så kan jag delvis förstå att man vill ha mer, även om det ändå släppts mycket på sistone.
Men jag tycker att det är klart överdrivet att kalla det torrt.
Jämför man med PS5:ans release så har PSVR2 fått bra mycket mer mjukvara på mycket kortare tid.
Det tog väl minst 2 år innan man började känna att man missa något ifall man inte köpt den?
Listan över spel som man måste uppleva är lång för PSVR2, till skillnad från många andra system.
Nu låter jag som en trasig skivspelare, men har du verkligen provat det som finns ute?
Tog bara 7-8 timmar att spela igenom Miles Morales så det hinner du 😎
Ah jag har hört det. Lagom! Tänkte köpa Baldurs Gate 3 nu men det får helt enkelt vänta!
Nu låter jag som en trasig skivspelare, men har du verkligen provat det som finns ute?
Nej jag har faktiskt inte provat PSVR2 alls så givetvis så ska jag inte spilla för mycket gegga över det hela...
...men jag antar att jag kanske inte är en big fan av mycket som finns ute ännu (det jag sett filmer på). Planen var att införskaffa en PSVR2 vid release sen kom andra projekt i vägen så jag har lagt den på önskelistan för framtiden istället. Men om HL: Alyx kommer så blir det köp direkt oavsett. Det är min avtryckare som ligger o väntar.
Nej jag har faktiskt inte provat PSVR2 alls så givetvis så ska jag inte spilla för mycket gegga över det hela...
...men jag antar att jag kanske inte är en big fan av mycket som finns ute ännu (det jag sett filmer på). Planen var att införskaffa en PSVR2 vid release sen kom andra projekt i vägen så jag har lagt den på önskelistan för framtiden istället. Men om HL: Alyx kommer så blir det köp direkt oavsett. Det är min avtryckare som ligger o väntar.
Du kan få vänta länge då.
Men 2024 (gissar tidigt) släpps Ghosts of Tabor till PSVR2. Ett av dom populäraste VR spelen där ute. Kan enklast beskrivas som ett "Escape from Tarkow" spel men det blir så mycket mer i VR
Sen kan man inte riktigt dömma VR spel efter filmer. Det funkar möjligtvis med storydrivna spel men gameplay och 95% av uppöevelsen går ändå förlorad
Det finns väll 100 spel till PSVR2, spelat alla redan?
Var otydligt: *något spelvärt. Har spelat bara massa gamla VR spel, typ Pavlov.
Hade ivrigt väntat på de nya shooters som precis dök på på PS Store, men de verkar ju vara total skräp.
Var otydligt: *något spelvärt. Har spelat bara massa gamla VR spel, typ Pavlov.
Hade ivrigt väntat på de nya shooters som precis dök på på PS Store, men de verkar ju vara total skräp.
Jag har inte spelat dom senaste shooters som släpps till PSVR2 men kan hålla med lite.
Firewall, Crossfire och Alvo är inte riktigt vad jag vill ha heller.
Men om du gillar shooters så som jag nämnde ovan. Ghosts of Tabor tidigt 2024 till PSVR2
Om du ibte redan kan spela spelet på steam eller quest, så fall KÖP NU
Sen kan man inte riktigt dömma VR spel efter filmer. Det funkar möjligtvis med storydrivna spel men gameplay och 95% av uppöevelsen går ändå förlorad
Mm så är det nog. Får hålla snattran och testa PSVR2 istället
Finns väldigt många bra spel till PSVR2 och trotts att jag spelar varje dag så växer min backlog.
Baby steps såg ju ut som en MudRunner spel där man går istället för att köra terrängfordon 🤣.
Resident evil 4 kommer garanterat bli en superhit. Resident Evil Village var grymt så jag ser verkligen fram emot RE4 i VR.
Sprider Man 2 kommer bli grymt skoj med main storyns extremt intensiva fighter.
Spel hösten är säkrad.
Jag har inte spelat dom senaste shooters som släpps till PSVR2 men kan hålla med lite.
Firewall, Crossfire och Alvo är inte riktigt vad jag vill ha heller.
Men om du gillar shooters så som jag nämnde ovan. Ghosts of Tabor tidigt 2024 till PSVR2
Om du ibte redan kan spela spelet på steam eller quest, så fall KÖP NU
Ghosts of Tabor blir 100% ett köp. Har många hundra timmar utav Tarkov.