Falun idag i FZ-hoodie?
Hur kan detta inte vara creepy
Jag är bara nyfiken på om det är någon från forumet. Inget mer än så.
Jag själv var där uppe idag och jobbade, men vet ärligt talat inte vem han ens är.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080
De har sålt flera miljoner FZ-hoodies. Nästan alla har en. Hur tror du de finansierar redaktionens privata fester fyllda med ecstasy och kokain?
Jag tror de sålt 5 fem st och att redaktionen äter marie-kex för pengarna.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
De har sålt flera miljoner FZ-hoodies. Nästan alla har en. Hur tror du de finansierar redaktionens privata fester fyllda med ecstasy och kokain?
Det här är såklart inte sant! För det första så har det inte sålts miljontals hoodies, det är ju löjligt önsketänkande!!
För det andra så vet ju alla att festerna finansieras genom redaktionens onlyfans-konto! 😜
Jag tror de sålt 5 fem st och att redaktionen äter marie-kex för pengarna.
Jag tror de sålt 10st FZ hoodies och att redaktionen doppar sina marie-kex i hembränt.
Vilken fest!
Ha, kul att ni finns här! Ny i Falun, flyttade hit förra veckan från stockholm! 😊
Det finns inga fysiska TV-spelsbutiker häromkring, va?
kul ! Jag jobbar vid slussen i sthlm. Jag bor några mil norr om Falun så det är min närmsta stad.
Det här är såklart inte sant! För det första så har det inte sålts miljontals hoodies, det är ju löjligt önsketänkande!!
För det andra så vet ju alla att festerna finansieras genom redaktionens onlyfans-konto! 😜
Här är länken
Det verkar som det sålt slut på hoodies och allt för den delen.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
kul ! Jag jobbar vid slussen i sthlm. Jag bor några mil norr om Falun så det är min närmsta stad.
Pendlar du Falun-Stockholm varje dag?
Pendlar du Falun-Stockholm varje dag?
Nej. Fartyg. Jobbar 14 dagar ombord sedan ledig 14 dagar.