Mcdonalds vs Max?

Medlem
Skrivet av Devan:

Vad är bra på McDonalds nu?

Mina goto är alltid trippelcheese och Tasty Cheese (grym dressing).

Tvingades köra Max efter långt uppehåll strax före nyår, t o m ännu sämre än jag mindes. Bedrövlig pommes och aptrist burgare med tvivelaktigt "kött" i. Sorgligt.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Devan:

Cheeseburgare/dubbel cheeseburgare. Det är det enda jag äter på mcdonalds sen flera år tillbaka. Det andra kan de slänga.

Medlem
Skrivet av Devan:

Dubbel/trippel cheeseburgare, QP Cheese eller dubbel Tasty Bacon. Hade klarat mig finfint på detta

Medlem

Tycker donken blivit allt sämre. Max har godare burgare och framförallt pommes. Visst det är mycket mjöl i burgarna men det är ok när det är svenskt kött iaf för att få ner priset den vägen.

Medlem

Donken alla dagar i veckan! Nice med ont i magen ju 😎

Medlem

Cheeseburgare är bättre på Donken, Lyxshaken är bäst på Max. Resten är bättre på Burger King. Fast bäst av alla är Sibyllas Super cheese bacon meal om det tillagas på deras gatukök, istället för deras stora restauranger.

McDonalds har så sjukt tråkigt utbud på burgare.

Medlem

Många pizzerior har bättre burgare. McD har bra burgare kring 20kr, Max motsvarande tycks vara världens minsta burgare.

Medlem
Skrivet av baxtex:

Tycker donken blivit allt sämre. Max har godare burgare och framförallt pommes. Visst det är mycket mjöl i burgarna men det är ok när det är svenskt kött iaf för att få ner priset den vägen.

MAX hade väldigt bra pommes tills att dom slutade skala potatisen och numera är dom äckligt vidriga. Dom kör dessutom med småpotatisar sån det är väldigt mycket skal på varje pommes och det smakar dy.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Skriv svar