Rog Ally köpt

Medlem
Rog Ally köpt

Sedan urminnes tider har jag varit sugen på en bärbar Xbox, och detta är väll det närmaste man kan komma. Jag har väldigt hög level hos webhallen så jag får rätt mycket rabatt på fyndvaror. 1800kr fick jag i rabatt, jag loggade ut för att se vad jag fått om jag var ny medlem, 500kr. Så detta var en väldigt bra deal, 7600kr.

Jag köpte en gaming laptop i somras för 13000 och en gaming telefon för 7600kr, så det har blivit lite väl mycket spenderande, så nu åker den stationära datorn med skärm.

Rog Ally ser väldigt bekväm ut, Steam deck ser fruktansvärt klumpig ut och så gillar jag inte placering på spakarna.

Gamepass och streama de spel från xboxens som inte finns på PC gamepass kommer bli juvligt. Det är ofta tvn är upptagen, dessutom möjligheten till sängspelande känns väldigt exalterade.

Det enda orosmolnet jag känner är om spakarna kommer börja drifta någon gång, eller någon knapp pajar, det lär jag inte kunna byta, inte själv iallafall. Bästa lösningen hade varit som switchen.

Medlem

Slog till jag med, har testat en del spel redan.
För mindre spel och indie så är den jäkligt skön, Dredge, Sea of Stars, Stardew Valley osv.
Men för mer krävande spel full den mig inte i smaken. Att gå från +60 fps Ultra 4k till 720-1080 low eller medium 30-60fps var lite för plågsamt för mig.

Får hålla mig till den stationära när Starfield och andra krävande spel ska spelas.

Efter lite pill att få allt och funka så är den underbar till indie och mindre krävande spel, helt klart.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Slog till jag med, har testat en del spel redan.
För mindre spel och indie så är den jäkligt skön, Dredge, Sea of Stars, Stardew Valley osv.
Men för mer krävande spel full den mig inte i smaken. Att gå från +60 fps Ultra 4k till 720-1080 low eller medium 30-60fps var lite för plågsamt för mig.

Får hålla mig till den stationära när Starfield och andra krävande spel ska spelas.

Efter lite pill att få allt och funka så är den underbar till indie och mindre krävande spel, helt klart.

Spelar aldrig indiespel men allt från gamepass. Kör 720P så man får lite bättre grafik och FPS. Halo Infinite Online funkar alldeles utmärkt.

1
Skriv svar