"Folk bryr sig inte om att vara allra bäst"

Robot
"Folk bryr sig inte om att vara allra bäst"
Medlem
"Folk bryr sig inte om att vara allra bäst"

Bryr mig inte om leaderboards öht faktiskt, föredrar att tävla mot de jag tävlar då, om du inte vinner race så finns det inget o skryta om.

Alla kan vara snabba på banan men alla kan inte vara 1:a


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag bryr mej inte heller leaderboards men jag tycker han har rätt i det han säger

Medlem

Leaderboards är bra tycker jag. Då får man ett mål att kämpa för.

Medlem

Tycker han har helt rätt. Jag är så pass dålig på racingspel att världsettan i ett sådant här spel är lika avlägsen som i till exempel irl längdhopp.

Vänner och bekanta är däremot betydligt mer intressant.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Väldigt sant det han säger.

Medlem

leaderboars skapar intresse, och klart man vill vara med, men det är när allt är baserat på tid man lagt ner istället för hur duktig man igentligen är dom som förstår det slutar bry sig, men en stor skara kommer inte se det så. så en leaderboard, "korrekt" eller ej är fortfarande win win.

Medlem

Ligger absolut en sanning i hans ord, hoppas verkligen att detta blir standaren inom nästa generations bilspel.

Medlem

Bara jag som kommer att tänka på leaderboardsen man får se i LBP efter varje avklarad bana?

YES, jag kom på plats nr 256488 med 13566 poäng...

Visst är det bra att ha, men det måste användas på rätt sätt.

Att jaga sina kompisars spöken är dock en väldigt bra idé.

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:

Bara jag som kommer att tänka på leaderboardsen man får se i LBP efter varje avklarad bana?

YES, jag kom på plats nr 256488 med 13566 poäng...

Visst är det bra att ha, men det måste användas på rätt sätt.

Att jaga sina kompisars spöken är dock en väldigt bra idé.

Men den sköna känslan att ligga etta av alla de andra är inget fel på va?


signatur

PSN - Addeproffs

Inaktiv

Bryr mig inte om att vara bäst, jag vill bara ha en massa skojj


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Avstängd

Som sagt så tycker jag det är viktigare att se leaderboards över sina kompisar så man kan tävla med de.

Btw, mer bilspel till ps3/360 !!

Inaktiv

Vad jag vill ha är en 5 minuters action race då och då inte 'SKIT som mcrae dirt där man måste låsa upp precis allt, 1an var bra det varvade jag utan att släppa på pedalen men är förbannad på codemasters, finns inte ens koder/fusk till Dirt.

Medlem

Känns som att på 90% av alla leaderboards är i stort sett alla som ockuperar top 50 sådana överjävliga nötare att det är näst intill omöjligt för en vanlig dödlig att ta sig in där (och även om man mot förmodan lyckas måste man ligga i som fan för att få behålla platsen i mer än ett par timmar). Därför är världsomspännande leaderboards väldigt ointressanta och som han säger så är det fruktansvärt mycket roligare att fajtas om förstaplatsen med folk man känner.

Medlem

Jaha där ser man! Hade inte en aning om det skulle släppas till ps3.
Ännu ett racingspel att se fram emot.


signatur

“All thinking people are atheists.”

ptr
Medlem

Så det kommer vara ett helt vanligt bilspel alltså? Trailern/teasen gav ju intryck till att man skulle ha vapen och sådant

Inaktiv
Inaktiv

Blir lite tradigt kapa hundradelar ett misstag så får man göra om, så är det iaf i trackmania spelen.

Roligare race järnet än att klippa kruvor.

Inaktiv

Avskyr verkligen sådana här korta klipp... det är som om att dem döljer något!


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Stämmer rätt bra överens med mig. Skiter blanka fan i leaderboards ärligt talat - men mot mina vänner är det en annan, mycket roligare, sak. Verkar som killen har koll!

Medlem

Spel som Need for Speed till exempel där man behöver vinna för att gå vidare, och vara allra bäst för att komma någonstans över huvud taget, är överskattade. Leaderboards är överskattade, Snubben har helt klart rätt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tycker han har rätt, vem fan bryr sig om leaderboarden,

Medlem

Mirrors Edge har ju den funktionen att tävla mot vännernas "spöke" det är rätt kul faktiskt att kunna äga sina polare lite.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Gareth Wilson har hellt rätt i det han säger. Att spela mot hellt okända ghost ger inte lika mycket som att slå brorsan , vännerna eller arbetskompisen.

1
Skriv svar