Medlem
Skrivet av lonian:

Snyggare design till PS5 pro ?

<Uppladdad bildlänk>

https://youtu.be/yilU2dU2YgA?si=wKf3Hj6zEoCuIZh0

Vill inte vara hater, men såg ut som plastgrå Playstation fyllegökat med Xbox One X och fått någon slags Frankensteins monster-barn i efterdyningarna. Nej det är inget jag skulle vilja ha i vardagsrummet. Eller alls. Inväntar någon elegantare.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Vill inte vara hater, men såg ut som plastgrå Playstation fyllegökat med Xbox One X och fått någon slags Frankensteins monster-barn i efterdyningarna. Nej det är inget jag skulle vilja ha i vardagsrummet. Eller alls. Inväntar någon elegantare.

Personligen tycker jag det är snyggare än ko designen nuvarande har.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av P2daO:

Ibland blir man så där oförskämt nöjd med småpillret man fixar med 🙂
Satte ett uttag bakom tvn genom att borra mig genom väggen till förrådet bakom och gjorde ett eget väggfäste för PS5 PRO:n. Avskyr synliga kablar så detta känns bra ända in i själen 🙂

<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Du skulle haft samma färg på panelerna som på väggen typ så här.
Men snyggt gjort.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Personligen tycker jag det är snyggare än ko designen nuvarande har.

Det är ju kul att vi kan tycka olika! Du får väl försöka bygga din egna då. Själv skulle jag gärna se en med vattenkylning - vet att OG PS5 fick ett sådant system och olika snygga byggen!

Medlem
Skrivet av Samus:

Sitter och spelar Ratchet & Clank: Rift Apart just nu. Det är stundvis väldigt snyggt och gameplay mässigt fungerar det rätt bra men jag är så oerhört ointresserad av världen. Förstår att barnungar kanske är publiken här men Astro Bot trots sitt gullegull fångar mig. Ser absurd potential här i det här spelet men som inte tas på allvar.

Låter som du borde ta en paus och spela något annat ett tag. Imo (som definitivt är vuxen.. och lite till) tycker Ratchet & Clank är helt fantastiskt. Speciellt om du spelat AstroBot parallellt kan det kanske blir lite sockervadd av det hela.

Ta en paus och återkom till det om någon månad el två

Medlem
Medlem
Skrivet av P2daO:

Ibland blir man så där oförskämt nöjd med småpillret man fixar med 🙂
Satte ett uttag bakom tvn genom att borra mig genom väggen till förrådet bakom och gjorde ett eget väggfäste för PS5 PRO:n. Avskyr synliga kablar så detta känns bra ända in i själen 🙂

<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Snyggt! Men lite prylar måste man ju ha framme för att ett hem ska kännas som ett hem. Eller?

signatur

PSN: OAKTHYR

Skrivet av OAKTHYR:

Snyggt! Men lite prylar måste man ju ha framme för att ett hem ska kännas som ett hem. Eller?

Antingen tokminimalist eller så har inte flyttlasset anlänt ännu.

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Antingen tokminimalist eller så har inte flyttlasset anlänt ännu.

Tokminimalist plus en ettåring i hushållet. Blir lite grejer som är framme med den combon 😅

Medlem
Medlem

40 minuter och det ryktas att ett av spelen är ett helt nytt IP från en helt ny studio så ska bli mycket spännande denna!

Skriv svar