Vad har du under ctrl+v?

Medlem

Jag förstår att AI:n har lite problem om dom ska köra ett behavior upponer inuti en vägg. Då kanske det inte är så konstigt om de står och funderar ett tag om dom ska göra det eller göra något annat?

Den e rolig!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

När spelnörden får tre önskningar


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

JAAAA, HANNAH MONTANA I FULL HD!!

:$

Medlem

Trodde aldrig jag skulle finna mig själv i denna meningslösa tråd, men för den här gången då.

http://www.youtube.com/watch?v=xyI7CoUXtPo - är vad som finns under min ctrl+v. Länkade Mafia trailern till en polare som aldrig hört talas om liret och diggar 30-tals gangster stilen...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Medlem

global $klubb, $ansvarig, $epost, $mobil, $matkval, $matfinal, $matstafett, $paketkval, $paketfinal, $studiekval, $studiefinal, $studiestafett, $seminarium;


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Which element is used in extreme overclocking?


signatur

Wai

Skrivet av Godnoken:

Which element is used in extreme overclocking?

GULD!

Ontopic:

http://www.vertexguy.com/


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sk%C3%A5nes_stenkolsf%C3%B6rande...

Att ha slumpsida på Wikipedia som startsida är lärorikt.


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

For Sty Kon Skr Sna Pas Dra Puc
76 59 41 85 50 60 66 73
Mor När Tac Arb Pos Sla Han Tek
69 54 68 75 51 67 93 54

Utklipp på en spelare från trophyhockey.org

Medlem

A famous internet photo of a fat asian lady in a bathtub gushing orange diarrhea onto her face and into her open mouth.


signatur

Rawr

Medlem
Medlem

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

heya, up for TotC normal?

Det är den nya instancen i WoW om någon undrar


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Radeon HD4650, Athlon QL65, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW, webcam, VHP

hehe skrev lite grejer om den dator jag ska köpa till min kusin och jag orkade inte copy xD

Youtube-proffs

+ 032283


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Inaktiv

signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem

signatur

"Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum" - Duke Nukem

Medlem

signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Den 16 februari i år (2009), så påbörjades rättegången mot ägarna till fildelningssajten The Pirate Bay. Domen mot Pirate Bay ägarna kom 17 april i år och dem fälldes för följande brott: medhjälp samt förberedelse till brott mot upphovrättslagen. Dem blev dömda till 1 års fängelse samt 30 miljoner kronor i böter (sammanlag) i solidariskt skadestånd till dem musik, film och skivbolag som krävt skadestånd. En överklagan kom sedan ifrån Pirate Bay-ägarna som efter att det visat sig att en polis i utredningen och en nämndeman var jävig, inte tyckte att rättegången hade gått rätt till.

Jobbar med ämnet fildelning. Och nej, det är inte kopierat från någon annan än mig själv.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Från Urbandictionary:

Asshole 1: IS THIZ TORRENT IN ENGILSH?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!

Asshole 2: Yes it's Multi5 you stupid fucking asshole.

Medlem
Skriv svar