The Day Before får en sista trailer innan early access-släpp
Lite missvisande rubrik, låter som att spelet släpps imorgon.
Klassisk AI skapad artikel
Lite missvisande rubrik, låter som att spelet släpps imorgon.
Ja, reagerade också. Det gick inte ihop riktigt att släpp skulle vara 10 nov när det stod så 😅
"The Day Before får en sista trailer imorgon innan släpp"
Fixade rubriken.
"Imorgon får The Day Before en sista trailer innan släpp"
Ännu tydligare?
"Imorgon får The Day Before en sista trailer innan släpp"
Ännu tydligare?
The Day Before får innan släpp en sista trailer imorgon
Får sista The Day Before en trailer imorgon innan släpp?
Sant det. Flyttade runt ett par ord så nu ska det vara tydligare. Tack!
"I morgon får The Day Before får en sista trailer innan släppet"
Får får, får? Nee får får..
The more I practice, the luckier I get.
Detta spel luktar scam på långa vägar. Kommer vara ett LIDL spel med free assets och miljardtals buggar.. i bästa fall.
Vilken tur då att man inte kan bli scammad på Steam.
Gör bara en refund.
Däremot om det släpps till konsol(?), håll hårt i slantarna
AI röst som pratar över trailern?
Låter sus som fan.
Helt övertygad om att detta är en scam än alltså. De visar mycketm en allting känns sjukt segmenterat som att de bara cherry pickat roliga saker från andra succéer men det finns inget som binder det samman till ett spel. Har gärna fel, men röda flaggor för detta finns det på tok för mycket av. Men i vanlig ordning kommer det väl bli en toppsäljare på steam. Allt för att folk sedan ska whina på att de blivit lurade ännu en gång
Har svårt att se hur det här skulle kunna vara en scam. Vem scammar dom? Dom vet att youtube finns och att content creators kommer köpa spelet och att alla kommer se streams. Inte ett enda öre har dom fiskat från spelarna. Det är ju Inte så att spelarna har betalat för spelet. Dom har inte krävt pengar av oss. Vem scammar dom isåfall. Jag fattar inte. Ingen är väl korkad att dom skulle köpa detta på release. Man följer väl sina favorit streamers först.
Vilken tur då att man inte kan bli scammad på Steam.
Gör bara en refund.
Däremot om det släpps till konsol(?), håll hårt i slantarna
Det går alldeles utmärkt att begära återbetalning på konsol också (i alla fall Xbox). Har själv gjort det vid flertalet gånger utan några som helst problem (senast var det Elden ring för mig). Om vi snackar digitalt alltså. Fysiskt är ju å andra sidan inga problem heller misstänker jag (men har inte köpt fysiskt på många många år).
Det går alldeles utmärkt att begära återbetalning på konsol också (i alla fall Xbox). Har själv gjort det vid flertalet gånger utan några som helst problem (senast var det Elden ring för mig). Om vi snackar digitalt alltså. Fysiskt är ju å andra sidan inga problem heller misstänker jag (men har inte köpt fysiskt på många många år).
Ok bra att veta, hos Sony och Nintendo går det inte alls lika lätt.
Missar jag något här?
När jag tittar på trailern så säger den "early access" den 7:e december (3,12 in i videon).
<Uppladdad bildlänk>
Har dom redan ändrat release-datumet?
Så ett och ett halvt år efter första planerade release-månaden släpps det i early access. Kommer säkert finnas en fullt fungerande in game store med allt möjligt att spendera pengar på.