Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition inte avslöjat – råkade släppas
Kan dom ge mig 2an också som man väntat på i snart 15 år nu sedan dom börja visa upp de. Och ja jag vet att de mer eller mindre är 2 olika spel.
Testade Beyond Good & Evil via Steam för ett halvår sedan. Got damn så illa det har åldrats men det är ju inte så konstigt då spelet är en relic från 2003. 20 år gör enormt mycket i spelbranschen där grafik, teknik och gameplay känns fruktansvärt åldrat. Kontrollen var verkligen gräslig i spelet. År 2023.
Här skulle behövas en total renovering i form ut av en remake. Lirade aldrig detta kultspel back in the day så jag skulle mer än gärna prova på en modern version som håller i dagens spelklimat.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Testade Beyond Good & Evil via Steam för ett halvår sedan. Got damn så illa det har åldrats men det är ju inte så konstigt då spelet är en relic från 2003. 20 år gör enormt mycket i spelbranschen där grafik, teknik och gameplay känns fruktansvärt åldrat. Kontrollen var verkligen gräslig i spelet. År 2023.
Här skulle behövas en total renovering i form ut av en remake. Lirade aldrig detta kultspel back in the day så jag skulle mer än gärna prova på en modern version som håller i dagens spelklimat.
Vill minnas att kontrollerna kändes rätt styltiga redan när det kom (spelade det på PC och inte Gamecube så kanske var det inte optimalt med tangenbord och mus istället för handkontroll bara)... så ja, en remake vore väldigt trevligt!
Trots skillnaden troligtvis kommer vara liten jämfört med PS3-remastern jag redan har, bortsett från upplösningen 4K vs 720p, så blir det nog ett köp.
Undrar hur denna kommer stå sig mot ex en upp-skalad emulering av GameCube-versionen
Vill minnas att kontrollerna kändes rätt styltiga redan när det kom (spelade det på PC och inte Gamecube så kanske var det inte optimalt med tangenbord och mus istället för handkontroll bara)... så ja, en remake vore väldigt trevligt!
Kontrollerna och kameran är väldigt styltiga även på konsol. Ett av spelen som skulle behöva en remake faktiskt.
"Writer and Fighter"
Kontrollerna och kameran är väldigt styltiga även på konsol. Ett av spelen som skulle behöva en remake faktiskt.
Ah, det var så illa alltså. Får hoppas det är något förbättrat i denna utgåvan då.