Sea of Stars expanderar med "mystik" och "tokerier"
Jag ska faktiskt ge det här en andra chans. Gillade verkligen inte karaktärerna eller storyn. Striderna blev dessutom otroligt enformiga med de få förmågorna man hade att använda sig av. De flesta fighter slutade typ med att jag använde eldbollen med den manliga huvudkaraktären och så vann man. Extremt enformigt.
Jag ska faktiskt ge det här en andra chans. Gillade verkligen inte karaktärerna eller storyn. Striderna blev dessutom otroligt enformiga med de få förmågorna man hade att använda sig av. De flesta fighter slutade typ med att jag använde eldbollen med den manliga huvudkaraktären och så vann man. Extremt enformigt.
Håller med om detta till 100%. Årets besvikelse.
Jag gillade verkligen inte att de har låst det "sanna" slutet bakom att man måste klara av spelet till 100%, vilket innebär att man måste hitta alla gömda collectibles. Det slutade med att jag kollade upp slutet på Youtube istället...
Inte ens det sanna slutet var ju ett riktigt slut, vilket kan vara mitt enskilt största problem med spelet.
Att storskurken bara gör en peace out med sin nygamla bästis och alla är nöjda med det störde mig som fan faktiskt.
Det är synd att manuset, karaktärsbyggandet och stridsdjupet inte är bättre för atmosfären och pusslandet är riktigt bra imo. Ska hursomhelst bli spännande att se DLC:t.
H-How can she slap, kupo!?
Jag gillade verkligen inte att de har låst det "sanna" slutet bakom att man måste klara av spelet till 100%, vilket innebär att man måste hitta alla gömda collectibles. Det slutade med att jag kollade upp slutet på Youtube istället...
Striderna i början är lite enformiga så mitt tips är att inte slåss mot varenda fiende i början utan försök springa förbi några av dem.
Striderna i början är lite enformiga så mitt tips är att inte slåss mot varenda fiende i början utan försök springa förbi några av dem.
Jag tror att du citerade fel person 😊
Ett av de få spelen jag orkat spela igenom senaste åren.
Grafiken, designen och animationerna = 10/10
Musiken = 7/10
Stridssystemet = 7/10
Springa omkring = 9/10
Handling = Vet ej då jag inte hängde med
Spelet får en stark 7a av mig. I och med att jag inte hängde med i handligen så är jag inte intresserad av mer från just denna värld. Men ser fram emot nya spel från de.
Jag tror att du citerade fel person 😊
Oj. Det gjorde jag visst allt!
Samma här
“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”
Riktigt överskattat spel. Grafiken är magisk, men annars är det inte så många rätt. Soundtracket pendlar mellan förskräckligt till opassande, stridssystemet är för fjuttigt och enkelt, striderna tjatiga och enformiga, storyn engagerar inte överdrivet mycket och karaktärerna var inte heller särskilt minnesvärda.
Riktigt överskattat spel. Grafiken är magisk, men annars är det inte så många rätt. Soundtracket pendlar mellan förskräckligt till opassande, stridssystemet är för fjuttigt och enkelt, striderna tjatiga och enformiga, storyn engagerar inte överdrivet mycket och karaktärerna var inte heller särskilt minnesvärda.
Själv så älskar jag hela sountracket.
Särskilt låtarna som även förekommer i deras föregående spel The Messenger.
The Messenger:
Sea of Stars: