Ett Mandalorian-spel ryktas vara under utveckling av Respawn
Star Wars är dött sedan 2012 och nedgrävt 2017.
Star Wars är fortfarande i full rullning
Respawn gör spelen EA önskar de varit smarta nog att göra. Riktigt bra spel
Respawn är ju EA...
Viam inveniam aut faciam
Har inte de senaste veckorna fått oss att sluta lyssna på rykten?
Star Wars är dött sedan 2012 och nedgrävt 2017.
Alltså ja och nej.
För det mesta ja, då den absoluta majoriteten av det som Disney har producerat har varit skräp.
Däremot så var de första två säsongerna av The Mandalorian faktiskt ganska bra. Rogue One och Andor skulle jag faktiskt säga var fullträffar i toppklass.
Alltså ja och nej.
För det mesta ja, då den absoluta majoriteten av det som Disney har producerat har varit skräp.
Däremot så var de första två säsongerna av The Mandalorian faktiskt ganska bra. Rogue One och Andor skulle jag faktiskt säga var fullträffar i toppklass.
Rogue One i toppklass? ☺️
Jag ser att du har en hel del god vilja min bror. 🥰
För mig är all modern Star Wars identitetspolitiskt skräp.
Memento Mori
Rogue One i toppklass? ☺️
Jag ser att du har en hel del god vilja min bror. 🥰
Rogue one var väl ok? För mig är kulturkrigande rätt tragiskt
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Håller helt med! Rouge One är lätt den bästa filmen efter 4-6 ( konkurrensen är ju dock inte stenhård, men närmare orginalfilmerna än något annat). Medan Andor kan vara det bästa som gjorts i det universumet.
Aha. Du är en sån.
Hade velat spela en remake på Kyle Katarn [Jedi knight darkforces ii] och ett nytt spel med Kyle. Men det är ju en spinoff saga som förmodligen inte passar Disney idag tyvärr.
Perspektivet att både kunna köra first person och third person tycker jag de dock borde fortsätta med. Om det blir Mandalorian så hade jag velat kunna spela i båda perspektiven.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.