Det är toastag, och då släpps äntligen Xbox Series S-brödrosten i Sverige
"Det är toastag" läses med småländsk dialekt är dagens skarpsinniga slutsats.
Jag läste den som en malmöit
Ännu en dag i paradiset.
Atsor baklänges blir rosta!
Jag har Xbox-minikylen. Den är rätt fin. Nackdelen med brödrosten är att den är så liten.
Tänk er en rostad Xboxmacka med Phil-adelphiaost.
Tänk i stället att det finns krav på kompatibilitet för att kunna släppa på någon annan xbox.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tänk i stället att det finns krav på kompatibilitet för att kunna släppa på någon annan xbox.
Trist om det inte är specialrost för just den konsolen ja 😁
Tänk er en rostad Xboxmacka med Phil-adelphiaost.
Usch ta helg redan nu för fan
Kommer Xbox mäta engagement här också och sedan proklamera i hur många minuter som alla brödrostägare totalt rostat sina mackor?
Jag väntar hellre på att de släpper Series-X eftersom den bör ha bättre prestanda. Man kan rosta fyra skivor i den säger ryktet.
Series s har ju ingen skivläsare! Och ändå kan man rosta två bröd i denna toaster. Man borde få rosta många fler brödskivor i series-x-varianten för att det här ska bli bra
Borde ju haft en liten högtalare under det svarta ”gallret” och spelat xboxljudet varje gång den rostat klart, som de annars gödslar på alla videos någonsin även om de inte är xbox exklusiva spel.
Vi har en Gears of War-brandad Xbox One S som släpper ur sig dramatisk musik när man startar och stänger av den. Oumbärligt!