Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökningen!
Svara på några frågor om ditt spelande med mera. Tack!
o7
Vad får ni ut av att veta vad jag tänker på för tillverkare av ex skärmar?
Är det enklare för er att sälja annonser åt acer om acer hamnar högst där istället för dell? Eller vad är syftet med den infon?
Bara nyfiken.
Jag svek er tyvärr, Orkade inte göra färdigt undersökningen pga de frågorna.
Är det enklare för er att sälja annonser åt acer om acer hamnar högst där istället för dell? Eller vad är syftet med den infon?
Bara nyfiken.
Förmodligen, är väl inte så konstigt om en verksamhet som erbjuder allt sitt innehåll helt gratis vill försöka maximera de små inkomstmöjligheter de har?
Alternativet vore en betaltjänst och det vore nog döden för FZ.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Förmodligen, är väl inte så konstigt om en verksamhet som erbjuder allt sitt innehåll helt gratis vill försöka maximera de små inkomstmöjligheter de har?
Alternativet vore en betaltjänst och det vore nog döden för FZ.
Trodde bara att det var lite säkrare info än vad anonyma på internet påstår att de tänker på. Som låg till grund för annonsförsäljning. Med tanke på hur vanligt det är med troll på forumet så lär det inte gå att lita på de uppgifterna.
Trodde bara att det var lite säkrare info än vad anonyma på internet påstår att de tänker på. Som låg till grund för annonsförsäljning. Med tanke på hur vanligt det är med troll på forumet så lär det inte gå att lita på de uppgifterna.
Det är nog bara en av många komponenter annonsförsäljningen består av
Bara nyfiken.
Som texten säger så är syftet att få bättre kunskap om communityn, dvs er. Osäker varför vissa tillverkare nämns, men det lär inte gå att sälja hårdvaruannonser med den infon. Och det är inget redaktionen jobbar med.
Klart. Får man inte någon cool premie får besväret nu?
Nja. Men du får ett tack: tack!
Som texten säger så är syftet att få bättre kunskap om communityn, dvs er. Osäker varför vissa tillverkare nämns, men det lär inte gå att sälja hårdvaruannonser med den infon. Och det är inget redaktionen jobbar med.
Nja. Men du får ett tack: tack!
Tack för tacket. Gott nog.
Det blir bara mer och mer data...
Bra quiz! Fick 80% rätt!
Jag är så hårdvaruintresserad att jag fick anstränga mig att komma på tre tillverkare. Alla hårdvarufrågor var ointressanta för mig.
När jag köper ny hårdvara så hör jag med brorsan, kollar på sweclockers eller recensioner online. I 90% av fallen så struntar i vad för märke det är… bara det är bäst just nu och funkar bäst med det jag redan har! Jag struntar i om det är sony, samsung, lg, hitachi eller Elektrolux som gjort det… eller ja Turtle Beach köper jag aldrig igen!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Tittade på bilden innan jag läste texten, trodde det var redax som bad farväl för evigt.
Säg inte så
En glad kalmarit boende på Gotland!
De har nog ett sätt att hantera datan ifrån enkäten för att få ett hyfsat tillförlitligt svar.
Det är ju inte direkt en ny ide med kundundersökningar.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Jag visste svaret på frågan om Redfall-betyget, men eftersom ni skrivit siffrorna i oordning valde jag fel! Jag kräver kompensation för lurendrejeriet!!
Du får ett suddgummi så du kan rätta felet/felen.